John Ottman - Cellular (2004)

Score
Label: La-La Land

1. Opening / Abduction (3:13)
  2. Going Shopping (3:35)
  3. Making a Connection (2:23)
  4. Freeing Ricky (4:08)
  5. Mooney's Curious (1:24)
  6. School's Out (4:25)
  7. The Bait (3:10)
  8. Epiphany / Bank (4:05)
  9. Lax (4:25)
  10. We're Going to Die (2:15)
  11. The Pier (4:13)
  12. Lost Connection / Dirty Cops (4:45)
  13. Porsche / Simple Bio (3:39)
  14. Police Station (4:05)
  15. Fake Out (2:15)
  16. Shoot Out (5:41)
Uitgebracht door het intussen zeer gewaardeerde label La-La-Land Records, waarvan er voor de meeste releases van hun label altijd enkele 100den worden gesigneerd.

Heb deze score enkel in de film gehoord en uiteindelijk niks speciaals, buiten het feit dat Ottman in het hoofdthema af en toe gebruikt maakt van typische telefoongeluidjes van de toetsen. Behoorlijk onopvallend eigenlijk, maar best goed gedaan.

neo
Bregt schreef:

Zie Michael Kamen's Brazil

Dacht ik ff iets gevonden te hebben.