T.I. - Fuck a Mixtape (2010)

Label: Grand Hustle

1. Intro (1:02)

met Jamie Foxx

2. Welcome Back to the Trap (2:42)
  3. Spazz Out (2:25)
  4. Whatcha Sayin' Tip (3:36)
  5. Yeah (3:59)

met Lil' Wayne

6. Yeah Ya Know (Takers) (5:09)
  7. Once upon a Time (2:52)
  8. Here We Go Again (3:58)
  9. Get Yo Girl (3:10)

met Rich Kid Rashad

10. Like So (2:52)
  11. Gettin' Paid (3:48)
  12. Fuck a Mixtape Nigga! (Skit) (1:52)

met Lil' Duval

13. Really Living Like That (4:35)
  14. Whether You Like It or Not (Snippet) (1:17)
  15. Shooting Range (Skit) (0:31)

met Jamie Foxx

16. No Competition (2:54)

met Young Jeezy

17. Bitch Who (4:59)

met Mac Boney

18. Ready Set Go (3:34)

met Killer Mike

19. Fcuk a Mixtape (Skit) (1:30)

met Kevin Hart

20. Outro (4:41)
  21. Celebration (4:04)
  22. Got Your Back (4:35)

met Keri Hilson

FightForMore
T.I. is de enige rapper uit het zuiden dat ik nog dope vind. Ik heb deze mixtape dus gedownload, omdat ik weet dat T.I. honger heeft na een jaartje brommen, ik kan het nog waarderen, maar die DJ Drama moet dringend stoppen met z'n geschreeuw tussen de tracks (is dit de nieuwe mode in mixtapes ?). Ik hoop dat 2dopeboyz deze hele mixtape heeft, zonder tags...

Relax
Dat schreeuwen is er altijd al geweest.. dus niets bijzonders eigenlijk.

avatar van Shelter
ff los van deze mixtape, dat schreeuwen gebeurt echt niet in elke mixtape...alleen sommige dj's hebben daar last van.
Ik heb aardig wat mixtapes die dat geschreeuw niet hebben, ik vind dta zelf ook echt irritat..mix die shit gewoon en houd je mond dicht.

wat betreft deze, ik vind het weer so-so, zoals ik alles van T.I. So-so vind. Ik vind het nou niet echt een opmerkelijke verschijning in de hiphop scene ik snap de hype (kleine hype) rond deze man niet.

FightForMore
FightForMore schreef:

Opnieuw beluisterd en deze keer vind ik er niets aan. Helaas, cijfer verlaagd naar een 1.