The Geto Boys - Grip It! On That Other Level (1989)

Label: Rap-a-Lot

1. Do It Like It G.O. (4:35)
  2. Gangsta of Love (5:42)
  3. Talkin' Loud Ain't Saying Nothin' (5:08)
  4. Read These Nikes (3:42)
  5. Size Ain't Shit (3:41)
  6. Seek and Destroy (3:31)
  7. No Sell Out (4:40)
  8. Let a Ho Be a Ho (4:34)
  9. Scarface (5:08)
  10. Life in the Fast Lane (3:17)
  11. Trigga Happy Nigga (4:48)
  12. Mind of a Lunatic (5:24)
avatar van Chriz
Gangsta of Love is gewoon geniaal.

Geld ook voor mind of a lunatic en scarface ! Eehn van de meest legendarisch rapgroepen, die grofheid en sexisme een level hoger tilden, maar dat alles niet zonder ongelovelijk goede beats van dj readyRed.

En dan te bedenken dat deze gasten de voorlopers van de hele masterp en dirty south zijn geweest Rapalot bestaat nog steeds.

avatar van principal2000
Geto Boys staan inderdaad voor de extreme vorm van vuilbekkigheid en vreemd genoeg hou ik ervan! De beats van John Bido zijn erg funky. Veel oude soul waar ik momenteel meer van ben. Blijft toch lekker om de eerste 3, 4 albums van dit trio te beluisteren.

avatar van Kos
Kos
Deze heeft zowat dezelfde tracklisting als Geto Boys?