Primus - Miscellaneous Debris (1992)

Label: Atlantic

1. Intruder (4:14)
  2. Making Plans for Nigel (3:31)
  3. Sinister Exaggerator (3:33)
  4. Tippi Toes (1:23)
  5. Have a Cigar (5:26)
avatar van Kos
Kos
Dit is dus een EP.

avatar van blabla
Kort CD'tje eigenlijk.

avatar van Sammy
Leuk ep'tje met nummers zoals alleen Primus ze maakt.

avatar van MichelDumoulin
Heel goed is de XTC-cover Making Plans For Nigel. Ze hebben het origineel behoorlijk in tact gelaten.

Ik heb hem met 4 nummers.
Making Plans for Nigel
Tommy the Cat
Tippi Toes
Have a sigar

avatar van MichelDumoulin
deric raven schreef:
Ik heb hem met 4 nummers.
Making Plans for Nigel
Tommy the Cat
Tippi Toes
Have a sigar

Op Vinyl ofzo? Ik wist niet dat hier een andere versie van in omloop is.

Nee, ook op cd.

avatar van Matthijs72
Ik heb hem ook met 5 nummers, dat is de digipak (karton) . Ik zag later ook een gewone dunne jewelcase, daarop stonden de 4 nummers die Deric Raven noemde

sugartummy
de enige uitschieter is have a cigar. hoe les mijn zijn bas de synpartijnen naspeelt is geweldig.

avatar van spinout
Zal Claypool zelf niet op het origineel van Sinister Exaggerator spelen? Zo klinkt die versie van The Residents wel. Vergelijk de stemmen maar. Have a cigar is magistraal uitgevoerd.