My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge (2004)

Rock / Punk
Label: Reprise

1. Helena (3:22)
  2. Give 'Em Hell Kid (2:18)
  3. To the End (3:01)
  4. You Know What They Do to Guys Like Us in Prison (2:53)
  5. I'm Not Okay (I Promise) (3:08)
  6. The Ghost of You (3:23)
  7. The Jetset Life Is Gonna Kill You (3:37)
  8. Interlude (0:57)
  9. Thank You for the Venom (3:41)
  10. Hang 'Em High (2:47)
  11. It's Not a Fashion Statement, It's Deathwish (3:30)
  12. Cemetery Drive (3:08)
  13. I Never Told You What I Do for a Living (3:51)
nicolas
welke muziek?

nicolas schreef:

welke muziek?

Uitleg?

Dit is zo'n heftige cd!! Ik heb ze gister life gezien, en dat was zelf nog beter. Alleen dat 'ie dat lachje aan het einde van 'You Know What They Do To Guys Like Us In Prisom' wegliet was wel jammer.

Life beter?
Ik heb ik geen tijden zo'n slecht concert gezien.

Is dit eigenlijk geen Punk??
Tot nog toe enkel I'm Not Okay (I Promise) gehoord, - super!, reuze clip ook - en het maakt me echt benieuwd naar het gehele album...

Je hebt gelijk, punk-rock...
Ik zal het even aanpassen.

soeperman87 schreef:
Je hebt gelijk, punk-rock...
Ik zal het even aanpassen.

Had ik net gecorrigeerd...

Hmmm.. Ik weet niet hoe de eerste cd van My Chemical Romance is maar ik weet wel dat ik deze helemaal geweldig vind!!!
De nummers blijven nogal hangen. Voorbeeld: ik ben meerdere malen kwaad aangekeken door de scheidsrechter tijdens mijn wedstrijd omdat ze dacht dat ik dr was aan het uitschelden. En t zegt toch wat als je liedjes zingt tijdens wedstrijden. (vind ik dan.....) En als die liedjes uitsluitend van een band komen moet dr toch wat aan die band zijn wat geweldig is... Of niet dan??

Ligt eraan?
Ga ze maar eens in levende lijfen aanschouwen.

1,5
Ik heb deze band ook live moeten zien. Afschuwelijk. Deze cd is al niet veel beter.

avatar van ZERO
Ik vind dit toch ook een erg goede cd hoor. "I'm not okay" vond ik meteen fantastisch, maar ook de rest van het album is goed! Ik kan geen enkel nummer noemen dat ik slecht vind op dit album. Toch staan er net te weinig écht goede nummers op om een hoge beoordeling te geven. 3,5* wat voor mij gelijk staat aan "goed", niet meer, maar zeker ook niet minder!

fantastische plaat

avatar van Daaf
Vind het een redelijke cd, niet echt mijn muziek maar m'n vriendin vind hun helemaal geweldig... Vind een paar nummers wel leuk. 3, redelijk dus.

avatar van Daaf
Oeps, toch maar verlaagt naar 1 punt.
Absoluut niet mijn muziek.
Alleen i'm not okay is wel goed.
Daarom die eene punt.

avatar van chansadres
Oktober komt de nieuwe cd uit! The Black Parade. De eerste single draai ik al plat en is echt geweldig (Welcome to the Black Parade). Hij valt gratis te beluisteren op de band's MySpace

supercd!!

Dit is toch wel een echte topper cd in het punk rock genre.
Alle nummers zijn eigenlijk wel knallers.
Toppers op deze cd zijn zeker wel
helena
give em hell kid
You Know What They Do to Guys Like Us in Prison
i'm not okay
cemetery drive
I Never Told You What I Do for a Living

Heb geen echte min punt alleen jammer van
interlude

avatar van tom broshuis
erg leuk album om naar te luisteren, normaal gesproke houw ik meer van metal enzo maar dit vind ik ook wel eens leuk

avatar van Oldfart
Ik vergeef je je spellingsfout aangezien je maar anderhalve maand oud bent.

helena,im not okay,the ghost of you,to the end zijn goede nummers.vooral het 'never coming home' raakt me toch wel bij 'Ghost of you'

avatar van Max Payne
Super album, geweldige cover en vind deze nog steeds beter dan The Black Parade

zeker het beste album van MCR

Ik vind het allemaal nogal chaotisch overkomen.
Wel enkele goeie nummers zoals I'm Not Okay, Helena.
Nog eventjes luisteren dan maar.

avatar van Autumn.
Dit album valt reuze mee, de songteksten zijn fantastisch(maar dat is altijd zo bij MCR) en over de muziek valt niets te klagen.Ik hou vooral van "The Ghost Of You" & "Cemetery Drive" wat mooi is aan dat laatste lied, is dat er een verhaal aan is gebonden.Het lied werd geschreven voor iemand, en dat vind ik er zo mooi aan.(meer info op wikipedia).Voor dit album een 3,5.

avatar van [__Lyn_#]
Zeer mooi album, maar komt soms wat chaotisch over vind ik. Toppers vind ik "I'm Not Okay (I Promise)" , "Helena" & "You Know What They Do To Guys Like Us In Prison".
Machtige teksten, vooral van "I'm Not Okay (I Promise)"
maffe clip trouwens
4.5*

Wauw.. Mooie songteksten. Favoriet is zeker Hang 'em High en I'm Not OK..

Zotte teksten, goed moshbare muziek, veel energie en gewoon een heel goede cd, niet zo goed als de eerste, maar zeker een must-have. To The End moet voor mij zowat een soort van lijflied geworden zijn sinds ik het album heb...

MCR
Tweede album dat ik hoorde van MCR (Ik hoorde Welcome To The Black Parade eerst). Ik was meteen verkocht met: You Know What They Do To Guys Like Us In Prison en The Ghost Of You.

Geweldig =D

ElsenaarMetal
ik vind I'm not Oke en the Ghost of you erg goede nummers, t is weer zo'n lekekr chaotische Cd als the Black Parade die ik ook erg goed vond. de eerste heb ik nog niet beluisterd.

3.5

ElsenaarMetal
Ik vind alleen de nummers Helena, I'm not Oke en The Ghost of you goed de rest is wat matiger.
ik verlaag naar 3.