Sun Kil Moon - I'll Be There (2010)

Folk / Rock
Label: Caldo Verde

1. Third and Seneca [Alt. Version] (7:41)
  2. Tomorrow Is Already Here (2:10)
  3. Natural Light (1:38)
  4. I'll Be There (2:20)
Beetje overbodig, dit. Die "alt. version" van Third & Seneca lijkt meer een alternatieve take van dezelfde versie dan wat anders.

avatar van thebestfreaks
Kozelek heeft de neiging om veel covers te doen. Ik kan het waarderen, maar tegelijkertijd komt het voor mij niet in de buurt van origineel werk. Een gratis EP'tje met drie leuke covers is wat mij betreft een mooie manier om deze covers de wereld in te sturen, zonder een reguliere plaat ermee te 'bevuilen'.
Met name Natural Light bevalt me erg goed. Ook vind ik de sfeer van Third and Seneca wat warmer dan op Admiral Fell Promises. Zijn stem wordt ook niet door echo oid bewerkt en blijft wat lager.

1. Third and Seneca (Alt. Version)
2. Tomorrow is Already Here (Stereolab cover)
3. Natural Light (Casiotone for the Painfully Alone cover)
4. I’ll Be There (Jackson Five cover)