Basement Jaxx - The Singles (2005)

Dance

4. Oh My Gosh (3:56)

met Vula Malinga

5. Bingo Bango (3:47)

met Cassie Watson

6. Where's Your Head At (3:59)
  7. Rendez-Vu (3:44)
  8. Jump N' Shout (3:38)

met Slarta John

9. Lucky Star (3:53)

met Dizzee Rascal

10. Plug It In (3:20)

met JC Chasez

11. U Don't Know Me (2:56)

12. Do Your Thing (4:21)

met Elliot May

13. Jus 1 Kiss (3:37)
  14. Flylife (4:04)

met Corrinna en Glamma Kid

15. Samba Magic (4:57)
  16. Magnificent Romeo * (4:28)

17. I Beg U * (3:42)
  18. Mere Pass * (4:49)

met Jonathan Richman & The Modern Lovers

19. Miracles Keep on Playin' [Red Alert Remix] (4:34)

met Blue James

20. Bongoloid * (4:22)

met Sharon Stone, Slarta John, Neil Jemmot en Ronald Regan

21. Good Luck [Live] * (4:53)

met Lisa Kekaula

22. Rendez-Vu [Latin Version] * (4:07)
  23. Broken Dreams [Acoustic] * (2:42)

24. Ha Choo * (2:35)
  25. Onyx * (4:10)
  26. I Live in Camberwell * (3:38)
  27. Camberskank * (5:43)
  28. Jus 1 Kiss (The Isley Bootleg) * (5:02)
  29. Romeo [Acoustic] * (3:35)

met Kele Le Roc

totale tijdsduur: 1:01:20 (1:55:06)
errug leuk; allemaal lekkere nummers

Ink
Vind de volgorde van de cd een beetje twijfelachtig... waarom beginnen met Red Alert, Romeo, Oh My Gosh, Where's Your Head At, Lucky Star, Plug It In en dan eindingen met een wirwar van tropische platen.
>> Tis niet chronologisch en t loopt niet lekker...
Maar het blijven briljante platen...

Basement Jaxx zorgt bij elk album voor superveel ambiance!

nicolas
een 5 voor een verzamelalbum lijkt mij wel wat veel

avatar van Nubis
Als je nou alle nummers heel gaaf vindt, kan dat toch? Ik vind bijv. Faithless heel moeilijk cijfers te geven, die albums, want ik vind Faithless zelf gewoon heel goed, maar de albums op zich zijn niet erg geweldig. Daarom heb ik Forever Faithless maar een hoog cijfer gegeven.

Dus.

U Don't Know Me, leuk nummertje. Heb net de brand new(e) clip gezien. Erg grappig. The Queen zoals we haar nog nooit gezien hebben!

Electro_
Plug It In! vind ik één van de leukste Basement Jaxx nummers.

nicolas
regulier album?

Nee, verzamelaar. Het heet ook "The Singles", dat zou een hint kunnen zijn.

Oh my gosh vind ik ook super!

avatar van jeroenman
Vreemd om eerst alle hitjes te doen, en dan dat samba getinte spul. Ik zet m altijd af na zo'n 9 nummertjes. Maar leuk om als die hits achter mekaar te horen natuurlijk . 3,5 ster.

avatar van japieee
Leuke plaat - ik ben niet heel erg bekend met Basement Jaxx (heb ze bijvoorbeeld niet meegemaakt ten tijde van 'Remedy' en 'Rooty) maar kan hier erg van genieten. Ik merk wel dat ik niet de hele plaat uitzit, vaak begin ik na 'Bingo Bango' al langzaam te verlangen naar andere platen.

3,5* voor nu dus - maar ik heb zo'n vermoeden dat dit binnenkort vastgeroest zit. Het moet nog effe die 'klik' maken.

avatar van NewYorkCityLight
Ik kende van hen het nummer ''Oh My Gosh'', chill nummer. Toen ik naar een concert van Robbie Williams ging waren zij het voorprogramma en zongen ze dat nummer. Ze waren wel goed.

avatar van kaztor
Zeg ik toch?

Topband, moeilijk met anderen te vergelijken.
Dance op z'n Rivella's: Beetje vreemd maar wel lekker!

avatar van Mb.
Mb.
Leuke verzamelaar van de bekende hit singeltjes.

avatar van The Voice
Album begint direct goed met Red Alert. En dan het Good Luck wat als muziek bij de leader van Het Blok (Net 5) wordt gebruikt. Een goede aaneenschakeling van nummers waar de energie van afspat.
Bij Samba Magic krijg ik echt een zomers gevoel.

avatar van pureshores
die volgorde is inderdaad nogal twijfelachtig.
Verder geen Get me off en Kish kash (was ook een single meen ik)

als je de bonus hebt, heb je gelijk de zeer fijne Miracles keep on playing remix van Red alert

Jammer dat er zo'n lelijke single-edit van Good Luck hier op staat. Echt een doodzonde die fade-out.

avatar van (Blacksad)
Where's Your Head At