Motorama - Alps (2010)

Rusland
Uitgebracht in eigen beheer

1. Northern Seaside (3:52)
  2. Warm Eyelids (4:34)
  3. Compass (3:12)
  4. Letter Home (4:10)
  5. Wind in Her Hair (4:47)
  6. Ghost (3:48)
  7. Alps (4:12)
  8. Ship (3:38)
  9. There's No Hunters Here (3:26)
avatar van Sldghmmr
Not bad at all!

Op Last.FM Kan je heel dit album (en nog meer) gratis downloaden: http://www.last.fm/music/Motorama/+tracks

26 april treden deze Russen trouwens op in Paradiso.

avatar van Chameleon Day
Ik heb dit bandje ooit eens getipt in het "post-punk/new wave/gothic-aanraders" topic. De hoge waardering tot nu toe verbaast me eigenlijk wel een beetje. Heb het album beluisterd, maar op een enkel nummertje na is het imo toch vrij zwak. Een nogal krakkemikkig geluid ook.

avatar van Masimo
De zanger van Motorama (Parshin) zit ook in de band Utro (die binnenkort in Rotterdam, Amsterdam en Groningen zal optreden), deze EP is een aanrader, wel donkerder en experimenteler dan dit, en in het Russisch.

avatar van Raggie
simpel maar zo onwijs lekker luisteren dit album, zowel in de zomerzon als in de herfst