Arid - Live (2003)

Belgiƫ
Label: Lipstick Notes

1. All I Did (Was Get Close to You) (4:03)
  2. Marooned (4:08)
  3. You Are (3:59)
  4. Too Late Tonight (4:55)
  5. Silent Reproach (4:30)
  6. Me and My Melody (4:55)
  7. Little Things of Venom (5:28)
  8. Body of You (3:44)
  9. I Wonder How Come (4:13)
  10. Dearly Departed (6:33)
  11. World Weary Eyes (3:20)
  12. At the Close of Every Day (4:14)
  13. Everlasting Change (3:15)
  14. Elegy (3:07)
avatar van A-neet
prachtig album met magistrale zang van jasper steverlinck, goed als altijd.
bij elk nummer wat voorbij komt denk je: deze is het mooist, bij de volgende denk je: nee deze is het mooist enz.

vooral als je arid wel eens live hebt gezien dan weet je hoe goed het ook klinkt als je erbij bent.

heb het album al een tijdje maar het gaat nooit vervelen

Was er gisteren bij in Zwolle (bevrijdingsfestival)...super optreden weer. Had ze daarvoor al 2 keer eerder gezien in het voorprogramma van Counting Crows

Ook een goede tip: het solo debuut van Jasper (songs of innocence) en dan met name "Life on mars"

avatar van rkdev
De nummers van hun tweede plaat klinken op deze wijze beter dan in de overgeproduceerde Amerikaanse manier. De nummers van het debuut waren natuurlijk al subliem. Samen dus 4*

Wauw wat een live album is dit, de stem van jasper is magistraal.
Dit is veruit het beste live album die ik in mijn bezit heb.