Agnes Obel - Riverside (2010)

Denemarken
Pop / Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Riverside (4:16)
  2. Close Watch (4:00)
  3. Sons and Daughters (3:15)
Riverside is AWESOME!!!!!

avatar van Emile93
Wel een erg mooie hoes!!!!!

avatar van tbouwh
Riverside is een schitterend nummer, en Close Watch en Sons and Daughters zijn ook twee prima nummers waarin Obel's stem goed tot haar recht komt. Keurige 4*

avatar van ArnoldusK
Dit nadert perfectie. Betoverend mooi.

avatar van heartofsoul
De albums van mevrouw Obel, zowel als deze ep vind ik fijn om te horen. Echter, in emotioneel opzicht raakt het me nét niet voldoende. Misschien moet ik het onder geheel andere omstandigheden beluisteren... Close Watch vind ik trouwens verre onderdoen voor het origineel van John Cale.

avatar van Supersid
Deze EP vind ik dik geweldig, albums zijn me vaak te veel, en vooral onmondig om dit niveau te halen. Dit is echter héél mooi.