Salem - King Night (2010)

Electronic
Label: IAMSOUND

1. King Night (3:50)
  2. Asia (3:36)
  3. Frost (3:25)
  4. Sick (3:20)
  5. Release da Boar (5:01)
  6. Trap Door (4:32)
  7. Red Lights (3:43)
  8. Hound (4:33)
  9. Traxx (4:42)
  10. Tair (2:09)
  11. Killer (4:52)
avatar van John Doe
Volgens mij zijn het raps van één van de groepsleden en is de stem omlaag gepitcht, maar ik heb er niks over gelezen.

Nogal dronken-achtige staat zit er in deze muziek vind ik trouwens. Goed om de realiteit te ontvluchten en geen kater te krijgen.

avatar van GarnalenPeller
Als dat het geval is; niks dan respect voor het overtuigend uitvoeren van het zware southern black guy accent.

avatar van Kos
Kos
Die eerste track heeft best wel een Orbital vibe.

avatar van KampF
Hopelijk krijgen ze snel een nieuwe. Een jaar na dato is dit nog een ijzersterk album.
ssssalllblurredout bitch I can't see ya.

avatar van -SprayIt-
Ok, nu na een lange tijd kan ik echt zeggen dat ik King Night 1 van de hardste tracks ooit vind. Niet normaal. NIET normaal.