Jerry Lee Lewis - Mean Old Man (2010)

Label: Artist First

13. Please Release Me

met Gillian Welch

14. Whiskey River

met Willie Nelson

15. I Really Don't Want to Know

met Gillian Welch

16. Sunday Morning Coming Down
  17. Will the Circle Be Unbroken

met Mavis Staples, Robbie Robertson en Nils Lofgren

18. Miss the Mississippi and You
  19. Here Comes That Rainbow

met Shelby Lynne

jeb777
Geweldig nieuw album van The Killer. Net als Last Man Standing weer met veel bekende gastartiesten. Waar Last Man Standing meer op zijn rock'n'roll-periode gericht was, heeft deze nieuwe CD meer aandacht voor zijn Country gerichte songs. Misschien zowaar nog lekkerder in gehoor liggend. Prachtige plaat!

avatar van Metalhead99
Na al die jaren lijkt Jerry Lee Lewis geen steek veranderd. Zijn songs zijn altijd heerlijk old school gebleven en zijn stem heeft de tand des tijds goed weten te doorstaan. Ik heb respect voor deze man dat hij na al die jaren nog altijd doet waar hij goed in is en dat is rock 'n' roll spelen. Voor dit album heeft hij ook een indrukwekkende lijst met gastmuzikanten verzamelt.

avatar van pdonidvie
Walter Capieau van over het water. Maar dan.. met talent.

avatar van spinout
De Stones nummers liggen Lewis goed. Het zijn dan ook country nummers. Dit hele album ademt een country sfeer uit, ipv. rock 'n' roll.