Swedish House Mafia - Until One (2010)

Zweden
Dance
Label: Virgin

1. Swedish House Mafia en Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza [Album Version]
  2. Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza [Instrumental]
  3. Sander van Doorn en The Source - Reach Out / You Got the Love [Acapella]

met Candi Staton

4. Axwell, Sebastian Ingrosso, Steve Angello & Laidback Luke - Leave the World Behind

met Deborah Cox

5. Axwell - Nothing but Love (Remode)
  6. Steve Angello - Valodja
  7. TV Rock - In the Air [Axwell Remix]
  8. Sebastian Ingrosso, Justice en Simian - Kidsos / We Are Your Friends [Acapella]
  9. Prok & Fitch Present Nanchang Nancy - Walk with Me [Axwell & Daddy's Groove Remix]
  10. Steve Angello en Empire of the Sun - Tivoli / Walking on a Dream [Acapella]
  11. Benny Benassi Presents The Biz - Satisfaction
  12. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love

met Robin S

13. Steve Angello - Knas
  14. Sebastian Ingrosso & Dirty South en Coldplay - Meich / Clocks
  15. David Guetta - How Soon Is Now [Main Mix]

met Sebastian Ingrosso, Dirty South en Julie McKnight

16. AN21 & Max Vangelli, Louie Vega & Jay "Sinister" Sealee en Julie McKnight - Swedish Beauty / Diamond Life [Acapella]
  17. Supermode - Tell Me Why
  18. Adrian Lux - Teenage Crime (Axwell & Henrik B Remode)
  19. Steve Angello - Monday
  20. Miike Snow - Sylvia [Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix]
  21. Axwell - I Found U (Remode)
  22. Daft Punk - One More Time
  23. Swedish House Mafia - One
  24. Swedish House Mafia - One (Your Name)

met Pharrell

avatar van TonyT
Twee luisterbeurten zitten er tot nu toe op en de conclusie: Makkelijk verteerbaar maar o zo slap en voorspelbaar.

Tracks zoals I Found U, One More Time en zelfs Leave the World Behind gaan er wel goed in, maar de rest is eigenlijk vrij matigjes. Het leuke hitje One is al lang(!) over z'n momentum heen en komt nu echt me strot uit, vooral zo aan het einde van de mix.

Verder valt de gemakzucht op, technisch nihil en voor een groot deel hetzelfde (piano)trucje. Het is uiteindelijk eigenlijk álles wat je al continue in hun setjes voorbij hebt horen komen, het is wat dat betreft een herhaling (voor mij).

Die Coldplay track is wel het absolute dieptepunt, not-done. Knas is overigens nog wel een geinige track, chille sound en eigenlijk totaal niet te vergelijken met de rest.