Kleine Viezerik - N Zie de Boy (2010)

Label: Pitu

14. Shawty
  15. Reality Check
avatar van Corporal Clegg
0,5
Kan iemand mij vertellen wat hier goed aan is ?
Wat een bagger echt slecht dit.
Hij bedankt god voor zijn tallent. WELK talent ?

avatar van Robbie Keane
Corporal Clegg schreef:

Ja dat heb je zeker.

avatar van Arrie
Corporal Clegg schreef:
Kan iemand mij vertellen wat hier goed aan is ?
Wat een bagger echt slecht dit.
Hij bedankt god voor zijn tallent. WELK talent ?
Had ik al gezegd dat dit SLECHT is ?

Luister je uberhaupt weleens naar hip-hop? Of dacht je: ik hou niet van hip-hop maar die Kleine Viezerik spreekt me wel aan, dus laat ik het eens proberen? Het lijkt me in ieder geval geen goed startpunt, mocht je nog niet zo bekend zijn met hip-hop.

Corporal Clegg moest blijkbaar per se laten weten dat 'ie dit slecht vond, want als ie echt antwoord had willen weten op zijn eerste vraag, had ie wel de moeite genomen Capo's review te lezen...

avatar van Anne Maaike
Matig album, al had ik er ook niet een erg hoge verwachting van. Ik vind zijn stemgeluid maar vervelend en ook de producties spreken me niet echt aan.

avatar van Reint
Eigenlijk jammer dat banger Tattooboyz hier niet opstaat: YouTube - Kleine Viezerik, MF & Burgs - Tattooboyz . Wellicht dat het komt omdat dit nummer bijna letterlijk gekopieerd is van een of ander Amerikaans nummer, waardoor het plagiaat zou worden.

Stijn_Slayer
Kleine Viezerik.

Waarom noemt hij zichzelf zo?

avatar van Dungeon
Hij is de reincarnatie van Ol' Dirty Bastard.

avatar van Rhythm & Poetry
Stijn_Slayer schreef:
Kleine Viezerik.

Waarom noemt hij zichzelf zo?

Zijn vrienden hebben hem zo genoemd omdat hij veel eten morst en klein is, bovendien heet hij Rik.

avatar van KILLERBEE99
1,0
Meisje Luister vind ik wel een leuk nummer. Voor de rest bakt deze man er niet veel van.

Harco
Woltertjes schreef:
Deze man kan niet rappen. Het klinkt echt nergens na. Ben benieuwd wanneer er weer eens een goede nederlandse rapartiest komt zoals opgezwolle of typhoon.

Als je iets niet over KV kunt zeggen, is dat 'ie niet kan rappen. Sowieso dat de beste man een fijner stemgeluid en flow heeft dan een Rico, Sticks of Typhoon. Hij maakt alleen vaak neppe muziek.

Waarom heeft niemand trouwens Herra op de Vespa aangevinkt als favoriet? Die knalt.

avatar van Mercy
MAS schreef:

Een zeer overdreven reactie van iemand die duidelijk geen kaas heeft gegeten van de Nederlandse hiphop.

Inderdaad. Een hele standaard opmerking die duidelijk is overgenomen en/of eerder is gelezen (Opgezwolle en Typhoon zijn goed). Ik geloof niet dat het echt jouw eigen mening is. Zeker zijn deze mannen vakmannen, maar je opmerking vind ik erg cliche, ook ik betwijfel of jij uberhaupt de kennis hebt om over hiphop cd's te gaan oordelen.

GCITY050
Wacht op een opvolger!!

avatar van alexander-r
Vind Shawty wel een mooi nummer. Jammer dat Futurola hier niet opstaat. Vanavond de rest van het album luisteren