Lloyd Banks - H.F.M. 2 (2010)

Alternatieve titel: The Hunger for More 2

Label: G-Unit

1. Take 'em to War (3:29)

met Tony Yayo

2. Unexplainable (4:12)

met Styles P

3. Payback (P's and Q's) (4:12)

met 50 Cent

4. Home Sweet Home (3:58)

met Pusha T

5. Beamer, Benz Or Bentley (3:28)

met Juelz Santana

met Akon

10. On the Double (2:49)
  11. Any Girl (3:31)

met Lloyd

12. I Don't Deserve You (3:52)

met Jeremih

13. Sooner Or Later (Die 1 Day) (3:32)

met Raekwon

14. This Is the Life * (3:13)
  15. Stuntin' * (3:00)
  16. Kill It * (3:21)

met Governor

17. Where I'm At * (5:18)

met Eminem

18. When I Get There * (3:09)
  19. Make Money * (4:26)
FightForMore
Wil je dan ook m'n stem verwijderen bij het album 'Rebirth' van Lil Wayne ? Ik heb hem ook niet volledig beluisterd...

bennerd
Luiheid is een gave.

Okeey daar hebben jullie een punt.
Mag je wel stemmen zonder een mening achter te laten?

bennerd
Zodat niemand het meer merkt dat je stemt op albums die je niet volledig gehoord hebt?

bennerd schreef:

Als je het zo wilt zeggen ; ook goed.

Harco
Waarom stem je dan überhaupt?

avatar van SvV
SvV
Het klinkt niet slecht maar een hele CD Lloyd Banks is gewoon niet mijn ding. Als gastartiest kan ik Banks zeker vaak waarderen maar dit album doet het 'm niet voor mij. Ook vind ik het hier en daar wat van die G-unit trekjes vertonen, volgens sommigen een pluspunt, mij doet dat niet veel. Vooral bij de eerste drie tracks is dit zo. Daarna leeft het album iets op voor mij met Start it Up en Father Time, maar het gaat daarna ook weer als een kaars uit. De bonustrack Where I'm At is wel echt vet maar die staat op weinig versies en bonus tracks tel ik eigenlijk niet bij de beoordeling.

Als gastartiest prima, solo minder. 2*

avatar van NL_RAPPIN
Sterk album, ook een stuk beter als ''Rotten Apple'' maar, het kan jammer genoeg niet tippen aan zijn debuut ''The Hunger For More'' die ik nog steeds kan draaien zonder een nummer te skippen. Ook jammer dat de bonus track Where I'm At niet op CD versie staat. De nummers die ik liever niet op deze plaat had zien staan zijn toch; Celebrity (feat. Akon) en On the Double, verder vind ik elk nummer wel goed de 1 minder als de ander maar toch goed.

Vind dit het beste album van 2010. Father Time! :O die verse! Banks blijft mijn favoriet.

PriestMaiden
Where I'm At

PriestMaiden
Beats zijn intussen wel helemaal anders dan vroeger, maar toch wel chill plaatje!

Maidenfreak
Verrassende plaat. Banks is volwassener dan 50 én Game, voor mij dus het beste G-Unit lid. Beamer, Benz or Bentley en Start it Up en vooral So Forgetful zijn de beste nummers.

avatar van Yestsida
Na het herbeluisteren van H.F.M. 2 moet toch geconcludeerd worden dat dit ook een erg sterk album is van Lloyd Banks.

Take 'Em to War, Unexplainable, Payback, Home Sweet Home(!), Beamer, Benz or Bentley(!), Father Time(!), Celebrity en I Don't Deserve You zijn heerlijke tracks. Vooral Father Time is een banger van jewelste. Niet enkel de beat is subliem maar ook de manier dat Banks over deze track flowt is geweldig!

So Forgetful, Start It Up, Any Girl en Sooner or Later zijn ook plezierige tracks, maar toch iets minder dan de eerder genoemde. Any Girl heeft wel tijd nodig gehad om te groeien.

Dit album telt één ongelooflijke kuttrack: On the Double. Hier kan ik absoluut niets mee.

Ook bonustracks This Is the Life en Stuntin' zijn vrij slecht. Kill It en Where I'm At kunnen er nog goed mee door!

Al met al toch een waardige opvolger van deel één. Gelukkig een verbetering tegenover Rotten Apple!