Joe Bonamassa - Live from the Royal Albert Hall (2010)

Blues / Rock
Label: Premier Artists

1. Django (3:34)
  2. The Ballad of John Henry (6:47)
  3. So It's Like That (2:55)
  4. Last Kiss (7:18)
  5. So Many Roads (6:15)
  6. Stop! (5:56)
  7. Further on Up the Road (5:44)

met Eric Clapton

8. Woke Up Dreaming (10:06)
  9. High Water Everywhere (5:07)
  10. Sloe Gin (8:18)
  11. Lonesome Road Blues (4:37)
  12. Happier Times (7:22)
  13. Your Funeral My Trial (4:05)

met Paul Jones

14. Blues Deluxe (9:13)
  15. Story of a Quarryman (5:14)
  16. The Great Flood (7:52)
  17. Just Got Paid (10:44)
  18. Mountain Time (10:43)
  19. Asking Around for You (10:01)
avatar van BenZet
He krijg nou wat! Komt tie ook op cd? Wat leuk. Dvd heb ik al een tijdje en dat is prima te pruimen. Als deze net zo goed klinkt als de vorige live plaat, ben ik om!

avatar van BenZet
Gisteren ontvangen en voorlopig zet ik hem op 4 sterren. Goei plaat

avatar van DikkeDarm
Stijgt nu toch wel tot eenzame hoogte, ik blijf het een bescheiden kerel vinden en dat siert hem ! Hij mag zich nu toch wel gaan rekenen tot de grote ter aarde in zijn muziekstijl en dat vinden deze grote ook van hem als ik hem kritieken mag geloven. Deze krijgt van mij een dikke 5 !!!

avatar van Roy5
Wat en lekkere rauwe blues plaat!

avatar van jailhouserocker1
Wereldplaat! Wat een gitarist, GEWELDIG. Absoluut hoogtepunt: Sloe gin. Dik dik kippevel. De blu ray van deze show is echt om te smullen.

avatar van pmac
19 bluesnummers met gitaar...... Dat kan snel tot verveling of overkill leiden. Zo niet bij dit optreden van Joe. De keuze van de nummers, de sfeer en het fantastische spel maken dit een uiterst genietbare cd/dvd. De man beheerst de gitaar volledig. (voor de dvd bezitters)-kijk nog eens naar het bus-interview waar hij vertelt over het ontstaan van het nummer Django- wat hij daar speelt is fenomenaal. Daarin toont hij dat hij vrijwel alles kan. Van Reinhart tot Clapton, van Soul naar Zeppelinachtige rock. Dat is overigens ook het enige wat in zekere zin misschien zijn zwakte is; Hij heeft geen uitgesproken eigen stijl en leunt bovendien erg veel op covers. Daarom geen volle 5. Maar het is gezeik in de marge van ondergetekende want het is echt genieten. Hij is onlangs nog in Nederland geweest . De volgende keer ga ik zeker kijken.