Soulja Boy - The DeAndre Way (2010)

Label: Interscope

1. First Day of School (3:58)
  2. Touchdown (3:19)
  3. Hey Cutie (3:15)

met Trey Songz

4. Speakers Going Hammer (3:08)
  5. Pretty Boy Swag (3:56)
  6. 30 Thousand 100 Million (4:03)

met Lil' B en Arab

7. Mean Mug (3:48)

met 50 Cent

8. Blowing Me Kisses (3:19)

met Bei Maejor

12. Boom * (3:24)
  13. Do It Big * (4:04)
  14. Xtra * (3:50)
0,5
ik vind 2 sterren nog aardig hoog voor deze grap. Ik heb een paar nummers van dit album geluisterd en zoals verwacht hééél slecht. Pretty Boy Swagg is zelfs zo slecht dat het grappig is, vooral als je de clip erbij kijkt (de clip waarin hij achter een witte muur staat met 10 gasten, niet de officiële clip)

avatar van GarnalenPeller
MJ_DA_MAN schreef:
Zoals beloofd mijn laatste stem in 2010 op een 2010-album, en wat voor één. Soulja Boy gaat verder met irriteren, trollen en klieren (allemaal hetzelfde, maar anders komt het niet interessant over).
Als hij daadwerkelijk de mensheid bewust trolled vanaf zijn 15de geef ik hem als artiest een 5*

avatar van MJ_DA_MAN
Ik denk dat het er een beetje tussenin zit.

avatar van MAS
MAS
Leuk artikel over de teleurstellende verkoopcijfers van dit album.

The Tens: 10 Reasons For Soulja Boy's 1st Week Sales Fail | The Well Versed - thewellversed.com

0,5
hahahah dit album is zooo slecht, het heeft me wel aan het lachen gemaakt dus dat is een pluspunt.

avatar van Wutang
Hmm Soulja Boy wat moet je er van zeggen, hij blijft nog steeds dramatisch al klinkt het soms stiekem toch wel leuk vooral Mean Mug.
Al moet je verder geen aandacht aanbesteden, en dan krijgt onze soldaat een 1,5 door de samenwerking met Based God

avatar van sydbarrett
pretty boy swag

sydbarrett schreef:
pretty boy swag

is dit serieus?

avatar van sydbarrett
nou ik kan met een heel genuanceerd antwoord komen, maar dat vind ik nu ff een beetje moeilijk... maar mijn oordeel over dat nummer is wel overwegend positief, maar turn my swag on vind ik toch beter.

Flauwe berichten verwijderd.

Pretty Boy Swag is na Turn My Swag On toch wel weer een van de slechtste nummers allertijden, hij begint mij steeds meer aan het lachen te maken.

Get out the wayy
Pretty boy comin' thru
Me and my crew we swaggin in the room

hij doet het erom de lyrics zijn haast nog slechter dan in zijn voor gaande albums

avatar van Harderwiek
1,0
Je hoort altijd over hoe slecht deze man is. Dus dacht ik zal het eens luisteren. Maar geef iedereen gelijk. Dit niet is echt slecht, als er iets goeds aan is dan zijn het misschien nog de producties, maar die zijn ook niet van kwaliteit. En die teksten, fuck, die kan ik zelfs nog beter verzinnen

avatar van lovegun
Pol Thys schreef:
word around town, my dick tastes like ribs

Ik weet niet waarom, maar ik moest hier echt zo hard om lachen

Misschien heb ik me toch enigsinds vergist in Soulja Boy, ik organiseerde van het weekend een feestje, en een goede vriend nam deze plaat mee..
Na genoeg whiskey en dergelijke kan Soulja toch wel redelijk klinken, lyricaal is het natuurlijk bagger maar qua producties kan hij er nog wel mee door, trouwens de track Money In A Trash Bag die niet op deze plaat staat, is een lekker nummer..
Ik weet dat jullie dit niet van mij zijn gewend, maar ik moet mijn mening toch een beetje bijdraaien.
ik geef hem een *2.5

avatar van Rhythm & Poetry
PSG 1970 schreef:

Ach welnee! We kennen je niet eens.

avatar van Robbie Keane
I Got My Speakers Goin Hammer is wel een 2011 classic

Rhythm & Poetry schreef:

Ach welnee! We kennen je niet eens.

Ik was vroeger altijd negatief over Soulja Boy, wat zelfs tot irritaties bij meerdere bezoekers heeft geleid.. vandaar deze reactie.

avatar van GijsV
Toch vind ik dit soms heerlijk om te luisteren als je met het verkeerde been uit bed ben gestapt of als je ff totaal niet in een serieuze bui bent..

bennerd

Pretty boy swag is saus

(ad infinitum)

avatar van Silky & Smooth
1,5
Als hij wat meer nummers zou maken als Grammy zou er wel een voldoende in kunnen zitten. Voor de rest matig tot zwak. Alleen Fly en Grammy zijn nog aardig.