Ektomorf - Redemption (2010)

Hongarije
Label: AFM

1. Last Fight (4:16)
  2. Redemption (2:51)
  3. I'm in Hate (3:26)
  4. God Will Cut You Down (3:05)
  5. Stay Away (2:25)
  6. Never Should (4:21)
  7. Sea of My Misery (2:12)
  8. The One (3:41)

met Danko Jones

9. Revolution (3:49)
  10. Cigany (3:08)
  11. Stigmatized (4:39)
  12. Anger (3:28)
  13. Kill Me Now * (2:59)
bennerd
Die track met Danko Jones is briljant. Opnieuw een sterke schijf van deze Hongaren.

avatar van james_cameron
De hongaarse Soulfy-kloon slaat weer toe, ditmaal helaas platter en simplistischer dan ooit. Opener Last Fight hakt er lekker in, maar daarna gaat het al snel fout. Vooral de songs waarin veel gescholden wordt zijn behoorlijk belachelijk. En dat zijn er helaas nogal wat. Nee, dan was het vorige album toch een pak beter. Muzikaal zit het allemaal wel snor en door de vette produktie klinkt één en ander overtuigend genoeg, maar de hongaren slaan de plank hier flink mis.