Rolling Stones - Rock 'n' Rolling Stones (1972)

Label: Decca

5. Bye Bye Johnny
  6. Down the Road Apiece
  7. I Just Wanna Make Love to You
  8. Everbody Needs Somebody to Love
  9. Oh! Baby (We've Got a Good Thing Goin')
  10. 19th Nervous Breakdown
  11. Little Queenie
  12. Carol
Nadat The Rolling Stones bij Decca vertrokken waren, bracht dit label continu compilaties uit.
De belangrijkste waren/zijn No Stone Unturned (1973) en Metamorphosis (1975).
Er zijn ook compilaties waar een aantal nummers op staan die alleen op Amerikaanse albums verschenen waren.
De Amerikanen (London label) flansten van een aantal singles en e.p. tracks weer een nieuw album in elkaar.
Deze verzamelaar bestaat uit 12 rocknummers, waaronder een aantal Chuck Berry nummers.
Decca haalde later hetzelfde kunstje uit met de rustige nummers, door ze uit te brengen als Slow Rollers en Heartbreakers.

avatar van Supersid
Prima muziek maar het idee van de zoveelste verzamelaar is, ook hier, verwerpelijk...