Jason Malachi - Critical (2010)

Pop / R&B
Uitgebracht in eigen beheer

1. Room 2 Breathe (3:43)
  2. Everything to Me (3:55)
  3. How I Do (3:32)
  4. Runner Up (2:52)
  5. Critical (3:38)
  6. What Does It Take (3:42)

met C.M.

7. A Hero Fell (A Michael Jackson Tribute) (5:01)
  8. Let Me Go (3:34)
  9. Bigger Man (3:05)
  10. Mother Teresa Insight (0:23)
  11. Where Has Freedom Gone? (4:12)
  12. Let Me Go [Reggae Remix] (3:57)

met L.A. Lewis

avatar van ThePrinceOfPop
Geweldige album. Het heeft een frisse sound, mooie beats en goede lyrics en zeker een geweldige stem.
Alles is goed aan hem behalve zijn uiterlijk. Het heeft geen sterrenuitstraling.
De geniale Let Me Go vind ik de beste nummer van het album.

Jammer dat die niet echt door gebroken is, hij is meer bekend als een wannabe MJ op youtube die ook op het album Michael heeft gezongen.

Ik vind het echt jammer dat ik hem niet op MTV op tv kan zien in de plaats van Pitbull, C.Brown, Akon, L.Wayne, Jay-z etc.

Jocharo-T
ThePrinceOfPop schreef:
Die ook op het album Michael heeft gezongen

avatar van ThePrinceOfPop
Met die ook op het album van Michael heeft gezongen bedoel ik niet mijn eigen mening, maar hij staat er wel bekent om .

Beste 3 nummers:

1 Let Me Go
2 Critical
3 What Does It Take

Jammer, dat er niet andere zijn die ook stemmen en hun mening geven, ben best wel benieuwd ernaar.