All Saints - All Hits (2001)

Pop / R&B
Label: Warner Bros.

1. Pure Shores (4:29)
  2. Never Ever (6:27)
  3. Under the Bridge (5:01)
  4. Lady Marmalade [98 Remix] (3:56)
  5. I Know Where It's At [Original Mix] (5:10)
  6. Artful Dodger - TwentyFourSeven [Radio Version] (3:49)

met Melanie Blatt

7. Black Coffee (4:48)
  8. Bootie Call [Single Version] (3:38)
  9. All Hooked Up [Single Version] (3:51)
  10. War of Nerves [98 Remix] (5:08)
  11. Pure Shores [2 da Beach U Don't Stop Remix] / I Feel You / Dreams (20:06)
  12. Never Ever [Booker T Vocal Mix] * (5:44)
totale tijdsduur: 1:06:23 (1:12:07)
Hoewel sommige remix versies niet geslaagd zijn, is dit toch een goed album.

avatar van HiLL
Ja een meidengroep die best hele aardige nummers zongen.

avatar van jowietje
Het nieuwe nummer klinkt erg goed en de video is al helemaal geweldig!

avatar van kaztor
Ik, als fervent (hard)rockliefhebber, heb altijd wel een zwak gehad voor dit bandje. All Saints weten hoe je een goed en lekker in het gehoor liggend popdeuntje moet schrijven. Het is net niet te glad of voorspelbaar en het gaat nooit vervelen. Een kunstje die niemand ze in het veelal rampzalige genre nadoet. Hulde aan deze chicks!!

Blijft een mooie gevarieerde verzamelaar.

avatar van musicfriek
Mwah.... Alleen Pure Shores vind ik erg goed, de rest maar zozo.... Never Ever vind ik een ontzettende zeikballad. 2*

Bootie Call en I Know Where It's At zijn echt wel de moeite Friek; maar ik heb ook een zwak voor de Sugababes en voor Viva Forever van The Spice Girls.

avatar van LucM
De meeste nummers van deze meidengroep vind ik best te pruimen. Pure Shores, Never Ever en Bootie Call zijn degelijke popsongs.
Van Under the Bridge (Red Hot Chili Peppers) hadden ze moeten afblijven.

avatar van Boermetkiespijn
Best een aardig album voor een meidengroep. Dit zal denk ik de eerste zijn die ik helemaal af luister. Niet dat ik hem snel nog eens zal beluisteren, want geweldig was het nu ook weer niet.

De twee beste nummers ("Pure Shores" en "Never Ever") staan meteen aan het begin waardoor het heel wat lijkt. Maar daarna loopt de kwaliteit al snel terug, al vind ik "Black Coffee" ook goed... "Under the Bridge" is gewoon slecht. De afknapper van het album, een doorn in het oor van een RHCP-liefhebber.