Diddy-Dirty Money - Last Train to Paris (2010)

Hip-Hop / R&B
Label: Bad Boy

1. Intro (1:33)
  2. Yeah Yeah You Would (3:42)

met Grace Jones

3. I Hate That You Love Me (3:55)
  4. Ass on the Floor (4:04)

met Swizz Beatz

5. Looking for Love (4:18)

met Usher

6. Someone to Love Me (3:08)
  7. Hate You Now (4:10)
  8. Yesterday (4:31)

met Chris Brown

9. Shades (5:57)

met Justin Timberlake, Bilal, Lil' Wayne en James Fauntleroy

10. Angels [Remix] (5:11)

met Rick Ross en The Notorious B.I.G.

11. Your Love (3:54)

met Trey Songz

12. Strobe Lights (3:33)

met Lil' Wayne

13. Hello Good Morning (4:27)

met T.I.

14. I Know (4:31)

met Chris Brown

15. Coming Home (3:59)

met Skylar Grey

16. Loving You No More (4:05)

met Drake

avatar van InnerFreedomInt
Verwacht hiet echt heel wienig van een paar club bangers hier en een paar vullers daar.

De Schaafkaas
Leuk voor een keer, maar dat het hoogtepunt Drake is, zegt toch wel genoeg.

KanyeWestGOOD
wat ik wel erg raar vind is dat hij bij de mixtape voorafgaand van dit album een mooiere cover heeft dan bij dit album zelf

avatar van realmadrid23
aantal club bangers idd zoals : hate you know.

p.s. shades is met Justin Timberlake & james fauntleroy en lil wayne/bilal

avatar van Kid
Kid
Coming home is in ieder geval een goede single. De rest van het album heb ik nog niet geluisterd. Ik ga 'm morgen denk ik checke.

avatar van Anne Maaike
Coming Home is inderdaad een prima single. Ondanks dat ik Diddy niet de beste rapper vind.

avatar van Jordyp
1,5
Staan wel een aantal redelijke nummers op zoals: Shades, Hate That You Love Me.
Grootste gedeelte is echter zeer matig... 1.5*

avatar van UmindC
Diddy is sowieso niet de beste rapper die deze planeet kent, maar hij heeft altijd wel een aantal prettige nummers op zijn albums. Met Last Train To Paris slaat hij echter de plan finaal mis, hij komt niet eens in de buurt. De raps van Diddy zijn op deze plaat zo ongelofelijk slecht dat ik zelfs blij ben als ik een rapper als Rick Ross of Lil Wayne hoor, simpelweg omdat ik dan Diddy niet hoef aan te horen, of zijn 2 zangeresjes, Die ook zonder enig gevoel hun lyrics ingezongen hebben.
Het absolute dieptepunt in de trein naar Parijs in toch wel Angels, - waarom moet hij blijven teren op het succes van The Notorious B.I.G. - waar hij op ongelofelijk slechte wijze gebruik maakt van het welbekende fenomeen Auto-Tune.
Ook de gastartiesten kunnen Diddy absoluut niet redden, waar op zijn vorige album mensen als Nas, Big Boi of Mary J. Blige nog wel een leuk nummertje maakten, heb je hier Lil Wayne, Drake en Chris Brown, welke echt helemaal niets aan het niveau toevoegen. En dan heb je natuurlijk nog de dames Dawn Richard en Kalenna - geen idee wie dat zij overigens - maar daar had ik het al over gehad.

Nee Diddy, ik dacht dat het niet meer kon, maar je hebt zojuist het ultieme dieptepunt in je loopbaan als rapper bereikt. Hou er maar mee op.

P.S.
Ik denk trouwens ook niet dat iemand hier op zit te wachten.

avatar van j.b.b.l
Ik had eerder een compilatie verwacht met producties van de populairste producers van dit moment maar het is toch een mooi geheel geworden.De gast bijdrages zijn niet bijzonder maar ze halen het niveau niet naar beneden.Diddy is hier ook niet bijzonder bezig maar slecht kan ik het niet noemen.Eerste gedeelte van het album vind ik zelf zeer vermakelijk met als hoogtepunt Someone to Love Me.Vanaf Hello Good Morning wordt het wat minder,al kan ik dat nummer nu beter waarderen.Het album wordt dan wel weer goed afgesloten met Loving You No More.

Een voldoende voor Last Train To Paris

avatar van ThingMan
Ben nu wat nummers aan het luisteren. Vind het nog wel mee vallen tot nu toe. Het klinkt wel goedkoop. Beetje van die echte computer Will.i.am beats. Hello Good Morning vond ik de eerste keer wel ok, maar na een aantal keer niet meer. Suf nummer. Hopelijk word het nog wat.

avatar van Boy
Boy
Ik vind het maar een raar album. Twee weinig bijzondere zangeressen met zo nu en dan Diddy die als een hijgend hert wat zogenaamd poëtische teksten op zwakke beats kreunt... helemaal niks dit

avatar van UmindC
Ik ben nu in een week tijd van een 1, naar een 1.5, naar een 2 gegaan. Een groeier is het wel.

1,0
Coming home= klinkt leuk, beetje jammer dat het net lijkt of je een slecht gekopieerde T.I. song luistert.

avatar van Silky & Smooth
Weer een album van P. Diddy, dit maal onder de naam Diddy- -Dirty Money. Ik heb het gevoel dat Diddy hiermee The Black Eyed Peas achterna wil gaan, maar als dat zo is loopt hij hier al ver achter. Inhoudelijk is deze plaat waardeloos. Nummers van het kaliber: verstand op 0 en luisteren. Op deze manier is de plaat nog vermakelijk. Voornamelijk door de gasten, want Diddy zelf kan ik niet aanhoren. Heb ik nooit gekund eigenlijk. Ik geef het een 2*, omdat het wel makkelijk weg luistert. Zou er trouwens bijna een half van af halen voor het, voor de zoveelste keer, misbruiken van Notorious B.I.G. ...

De Schaafkaas
Hoe vaak kun je het woordje Love op één album kwijt? Diddy heeft het antwoord!