Whom the Moon a Nightsong Sings (2010)

Duitsland

17. Bauda - Ocaso
  18. Orplid - Stille
  19. Nucleus Torn - Krähenkönigin III
  20. Lönndom - Språnget Ur Ursprunget
  21. Syven - How Fare the Gods?
avatar van Von Helsing
De return van Empyrium is een feit met deze mooie compilatie! Naast de bijdrage van Empyrium zijn de liedjes van Váli, October Falls en Ulver zeer de moeite waard.

avatar van Metalhead99
Ik ben meestal niet zo voor de compilatiealbums, maar dit is me toch een geweldige plaat! Een nieuw nummer van Empyrium, een heropgenomen nummer van Nest, een nummer van het nieuwe project van één van de leden van Nest, namelijk How Fare the Gods van zijn nieuwe project Syven. Een geweldig nummer dat eigenlijk behoorlijk veel op Nest lijkt, maar dan wat harder. Eigenlijk kan ik van alle nummers wel vertellen hoe goed ze zijn en waarom ze zo geweldig op deze CD passen, maar dat ga ik niet doen. Het is gewoon een geweldige plaat voor de liefhebbers van Dark Wave/Neo-Folk.

avatar van Rinus
Prachtige verzamelaar in het genre.