RB Djan - #Code Willem (2010)

Iran

29. 3VOOR12XL Freestyle
  30. Vraag et Mij
  31. Code Willem Verklaring 11
Rene1979
De grootste wannabee gangster aap in de Nederlandse Hip Hop Scene. Hij en zijn Tuindorp Hustler Click zijn een stel zielige mannetjes in mijn ogen. De muziek is slecht en ze verschuilen zich achter een i wanna be Holleeder imago. Ze zijn imo nog geen knip voor de neus waard en halen de groeiende Nederlandse Hip Hop scene zwaar naar beneden. Altijd maar dat nepgangster gedrag.

avatar van Colucci_Era
Ik vind RB Djan wel vermakelijk. Ben benieuwd wanneer de Onderbaas eindelijk uitkomt.

avatar van MAS
MAS
Ik wist niet dat dit ook op de site stond. Hier staan wel wat leuke nummers. Helaas wordt deze tape door de extreme hoeveelheid skits totaal onluisterbaar. Ben toch zeker nog nieuwsgierig naar zijn album. Dat kan wel eens een van de betere NLhiphop albums van 2011 worden!

Ik zal deze mixtape maar ff flink omhoog waarderen dan en wat interesseerd het mij nou ene reet of het wannabee gangsters zijn of niet dan kun je de halve rapwereld wel gaan bekritiseren, het klinkt gewoon relaxed. Ik vind dat de skits gewoon bij deze mixtape horen of je het nou leuk vind of niet daar valt over te twisten natuurlijk maar het is allemaal uiteraard met een grote knipoog bedoelt.