The Beach Boys - Beach Boys' Party! (1965)

Label: Capitol

1. Hully Gully (2:23)
  2. I Should Have Known Better (1:40)
  3. Tell Me Why (1:47)
  4. Pap-Oom-Mow-Mow (2:17)
  5. Mountain of Love (2:44)
  6. You've Got to Hide Your Love Away (2:58)
  7. Devoted to You (2:17)
  8. Alley Oop (2:46)
  9. There's No Other (Like My Baby) (3:05)
  10. Medley: I Get Around - Little Deuce Coupe (3:21)
  11. The Times They Are A-Changin' (2:12)
  12. Barbara Ann (3:32)
Bob Cremers
I Should Have Know Better heb ik nooit gehoord van The Beach Boys.

Marcel²
Bob Cremers schreef:
I Should Have Know Better heb ik nooit gehoord van The Beach Boys.

De rest wel dan?

Bob Cremers
Nee !

avatar van jurado
Beetje overbodige release...toendertijd uitgekomen rond de kerstdagen,als ik mij niet vergis.

Brian bracht dit uit om tijd te winnen, zodat hij zich ten volle kon wijden aan zijn meesterwerk Pet Sounds.

Pieter Paal
Het oog van mijn cd-speler heeft deze Beach Boys-cd niet vaak ontmoet. Als ik een track zou moeten draaien dan zou dat alleen 'Barbara Ann' zijn of 'There's no other (like my baby) vanwege de vocale hoogstandjes.
Ik heb deze cd als 2 on 1 cd gekoppeld aan 'Stack-o-tracks', een soort karaoke cd en ik heb ook nooit zin om die tracks te draaien.
Albums zoals 'Smiliey smile', 'Wild honey' en '20/20' zijn voor mij veel interessantere koek.

Harald
Dit album heet niet alleen Beach Boys Party maar is ook echt tijdens een party op genomen. Spontan en grappig. Leuk album

EVANSHEWSON
Pieter Paal schreef:

Groot gelijk. Ik heb ook zo'n periode een koopwoede gehad om zoveel mogelijk Beach Boys binnen te halen, maar geef mij ook maar Smiley Smile, Wild Honey, Pet Sounds en Holland.

Deze is echt maar een kermisplaat, en nog niet van de beste ook.
Ik ga dat hier quoteren, ik sta bekend om hoge scores, maar kijk, hoe leuk ik deze band meestal ook vind :
2.5, kom niet hoger, echt niet!
**1/2

Harald
EVANSHEWSON schreef:

Deze is echt maar een kermisplaat, en nog niet van de beste ook.
2.5, kom niet hoger, echt niet!
**1/2

Nou ja...kermisplaat is het nu ook weer niet. Hun party op een plaat zetten is anzich toch een leuke idee. Ze hadden lol gehad en dit aan hun fans door gegeven.Okay...als een serieuse produktie begrijp ik dit ook niet...just for fun en daar is niets mis mee.

avatar van Thuurke
Nooit geweten dat Barbara Ann van deze feestplaat kwam. Ik heb deze plaat vandaag voor het eerst gehoord en hij is gewoon slecht.

avatar van josthehague
De uitvoering Barbara Ann op dit album is klasse

avatar van Dungeon
Voor de liefhebbers. Deze is opnieuw uitgebracht als box met allerlei sessies.

avatar van Supersid
Hier ben ik toch hélemaal een andere mening toegedaan dan de meesten. Voor mijn part is dit een dikke feestplaat, gouden recept tot instant gelukkig worden. Werkt trouwens geweldig bij bezoek met kampvuur en bieren! Wel een moédige release, want technisch gezien klopt het natuurlijk niet voor 100 procent

avatar van dynamo d
0,5
Ik heb alle albums van The Beach Boys want zoveel moois hebben ze gemaakt maar de vooral cover nummers in een jolige setting op een album zetten is echt vreselijk. Ook behoorlijke zelfoverschatting dat gemeend werd dat mensen er dan met plezier naar zouden gaan luisteren. Ik in ieder geval zeer zeker niet. Ik kon het nauwelijks aanhoren. Gauw maar weer een ander album van hen opzetten want prachtige muziek staat er ruimschoots op alle andere albums.