B.o.B - No Genre (2010)

Label: Grand Hustle

1. Beast Mode
  2. So So
  3. How You Do That
  4. Feet Don't Fail Me Now

met T.I. en Spodee

14. Attraction
  15. Game Time
  16. I'm Beaming [Remix]

met All City Chess Club en Lupe Fiasco

Best genietend albumpje. Ik heb maar weinig slechte liedjes kunnen bespeuren

avatar van Yorrick da 95
Is dit niet een mixtape? Als dat zo is, het is best een album-waardige plaat.

avatar van Yestsida
Yorrick da 95 schreef:
Is dit niet een mixtape? Als dat zo is, het is best een album-waardige plaat.

Klopt. Dit is een mixtape

SPAROOD
Fijne mixtape met aardig wat volwaardige nummers. Als ik al nog geen fan was dan ben ik het nu wel

avatar van Hurrdurr
Mwah, niet goed maar ook niet slecht. B.o.B kan best rappen, maar op de helft van de tracks laat hij dat gewoon achterwege. Overall een beetje hetzelfde gevoel alsop zijn avonturen: Iets betere gasten, producties en een constantere B.o.B en hij kan nog eens echt iets goeds afleveren.

avatar van kobe bryant fan
Is dit album beter dan The adventures want die was slecht B.o.B kan rappen maar is niet grappig aanvallend ofzo,daarom 1 van de mindere rappers die ik ken.