John Hiatt & the Guilty Dogs - Hiatt Comes Alive at Budokan? (1994)

Label: A&M

1. Through Your Hands (4:14)
  2. Real Fine Love (4:59)
  3. Memphis in the Meantime (4:38)
  4. Icy Blue Heart (5:42)
  5. Paper Thin (4:29)
  6. Angel Eyes (4:54)
  7. Your Dad Did (5:35)
  8. Have a Little Faith in Me (4:18)
  9. Drive South (5:02)
  10. Thing Called Love (5:50)
  11. Perfectly Good Guitar (5:44)
  12. Feels Like Rain (6:22)
  13. Tennessee Plates (4:06)
  14. Lipstick Sunset (5:31)
  15. Slow Turning (4:51)
avatar van Bighead
Fantastische live-cd.
Luiter eens naar Feels Like Rain.

Luisterde vaak naar deze cd in de auto met surround sound. Je waant je in het midden van het concert.

Mooie afwisseling tussen uptempo en de ballads..

avatar van TEQUILA SUNRISE
Een van de weinige platen van John die ik nog niet in huis had.
Bij deze rechtgezet, heerlijke live plaat uit zijn ( mijn inziens) beste periode.
Nu nog op jacht naar de albums Overcoats & Riding With The King en mijn Hiatt collectie is compleet.
Tot mijn droevenis altijd volkomen ten onrechte een zeer onderschatte artiest gebleven.

Verslavend plaatje dit.
Met een geweldige setlist uit John Hiatt zijn ( mijns inziens ) beste periode.
Ook een dikke pluim voor zijn begeleidingsband The Guilty Dogs.
Alle 15 nummers zijn raak hier, mooie afwisseling tussen stevige en ingetogen nummers en John is prima bij stem.
Enkel jammer dat Hiatt nagelaten heeft om Buffalo River Home & Georgia Rea op de plaat te zetten.
Dit had bij mij zonder meer de volle mep opgeleverd.

avatar van blaauwtje
Enkele jammer dat Hiatt nagelaten heeft om Buffalo River Home & Georgia Rea op de plaat te zetten

Zie austin texas live uit 2005, liveopname uit dezelfde periode met de guilty dogs, zowel op cd,lp als dvd, een aanrader. Zonder Georgia Rae overigens.

avatar van TEQUILA SUNRISE
Heb ik op DVD in huis Henk.
En met Buffalo River Home !