blaauwtje
Echte naam: Henk Blaauw
Geslacht: Man
Geboren: 29 januari 1964 (60 jaar)
Woonplaats: Scheemda
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 11 november 2012
Laatste bezoek: gisteren om 21:13 uur
Aantal stemmen: 2437
Gemiddelde: 3,73
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 444
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2
Aantal toevoegingen: 17
Top 10 albums
- 1. Eagles - Hotel California (1976)
- 2. Bruce Springsteen - The River (1980)
Alternatieve titel: The Ties That Bind - The River Collection - 3. John Hiatt - Bring the Family (1987)
- 4. Jackson Browne - Running on Empty (1977)
- 5. John Prine - Aimless Love (1984)
- 6. Jason Isbell - Southeastern (2013)
- 8. Supertramp - Crime of the Century (1974)
- 9. Rush - Moving Pictures (1981)
- 10. Little Feat - Waiting for Columbus (1978)
Top 10 artiesten
- 1. Bruce Springsteen
- 2. Eagles
- 3. John Hiatt
- 4. Neil Young
- 5. The Allman Brothers Band
- 6. Tedeschi Trucks Band
- 7. Rush
- 8. Pink Floyd
- 9. Emmylou Harris
- 10. Beth Hart
Recente stemmen
- 4,0Stevie Nicks - Live in Concert: The 24 Karat Gold Tour (2020) geplaatst: afgelopen zaterdag om 22:16 uur, stem was: 3,5
- 5,0Eagles - Live At The Forum '76 (2021) geplaatst: 8 maart, 16:04 uur
- 4,5Pink Floyd - Meddle (1971) geplaatst: 6 maart, 12:24 uur
- 4,0Eagles - The Millennium Concert (2021)
Alternatieve titel: A Night to Remember [Live]geplaatst: 9 februari, 10:21 uur - 4,5Jackson Browne - Hold Out (1980) geplaatst: 7 februari, 15:32 uur, stem was: 4,0
- 3,5Luke Combs - Growin' Up (2022) geplaatst: 5 februari, 10:35 uur
- 4,0Ramses Shaffy - Laat Me (2009) geplaatst: 23 januari, 06:10 uur
- 4,0ABBA - The Visitors (1981) geplaatst: 21 januari, 18:45 uur, stem was: 3,5
- 2,5Orchestral Manœuvres in the Dark - Crush (1985) geplaatst: 16 januari, 08:28 uur, stem was: 1,0
- 4,5Neal Schon - Journey Through Time (2023) geplaatst: 4 januari, 21:42 uur, stem was: 3,5