Nicolas Jaar - Space Is Only Noise (2011)

Electronic
Label: Circus Company

1. Être (4:49)
  2. Colomb (3:22)
  3. Sunflower (0:48)
  4. Too Many Kids Finding Rain in the Dust (3:28)
  5. Keep Me There (5:21)
  6. I Got a Woman * (4:09)
  7. Problem with the Sun (3:52)
  8. Space Is Only Noise If You Can See (5:42)
  9. Almost Fell (2:32)
  10. Balance Her in Between Your Eyes (3:45)
  11. Specters of the Future (1:58)
  12. Trace (0:23)
  13. Variations (3:21)
  14. Etre (2:56)
avatar van Ernie
Vandaag juist toegekomen met I Got A erop ?
Het moment dat ik wist dat mijn versie niet "correct" was vlug besteld.

avatar van Snoeperd
Jij hebt de LP-versie met I Got A erop?

avatar van Ernie
Snoeperd schreef:
Jij hebt de LP-versie met I Got A erop?

Nee, de CD versie. Nu ben je vast heel wat minder jaloers

avatar van Weirdo Wizzy
Aanvankelijk kon ik hier niet heel veel mee, want ik kende de beste man alleen van 'Mi Mujer' en had misschien een wat 'dansbaarder' album verwacht.

Ik ben wel bijgedraaid, want dit is wel een mooi en compact elektronisch werkje geworden. Sfeervol geheel dat wel lekker onderkoeld aandoet. De groove is hier en daar ook zeker aanwezig, zoals in het titelnummer. Het klinkt ook allemaal loepzuiver.

avatar van Weirdo Wizzy
Twee jaar na mijn eerdere bericht...dit album is eigenlijk alleen maar beter geworden. Nog verscheidene keren opgezet (vaak laat op de avond) en dit is echt zo'n album waar de klanken steeds meer vertrouwd klinken. Ik ga dit snel nog eens weer aandachtig beluisteren van voor naar achteren en mijn waardering hoogstwaarschijnlijk opschroeven.