Amsterdam Klezmer Band - Katla (2011)

Wereld

12. Desert Banjo
  13. Valentina
  14. New Terk
avatar van Sunderland
Heerlijke muziek! Vanavond toevallig op hun albumpresentatie geweest in de Paradiso na een, overigens, fantastisch concert van Agnes Obel.

Ik heb nog geen klezmermuziek in huis en grote kans dat dit album de allereerste wordt. Zoals vaker bij klezmer spreken mij de instrumentale nummers het meest aan. Live klonken o.a. nummers als Oscar's Cocek en Kaas erg goed!

avatar van BB King
Erg leuk om die groep een keer live te zien, waren een tijdje geleden in de Ekko te Utrecht.
Was 2 jaar geleden op vakantie in IJsland, draaide toen Zaraza in de auto.
ook nog een uitstapje gemaakt naar de Katla vulkaan.

avatar van joxxah
Ik wist niet dattie uit was tot ik hem gisteren per toeval bij mijn vaste platenboer zag staan. Meteen mijn vrouw om zakgeld gevraagd.

Geen Sores is nu al de jaarhit voor 2011!