Alexis Jordan - Alexis Jordan (2011)

R&B
Label: StarRoc

1. Happiness (4:03)
  2. Good Girl (3:56)
  3. How You Like Me Now? (3:13)
  4. Say That (3:23)
  5. Love Mist (3:19)
  6. Habit (3:35)
  7. Hush Hush (3:43)
  8. High Road (3:07)
  9. Shout Shout (4:08)
  10. Laying Around (4:01)
  11. The Air That I Breathe (4:06)
  12. Happiness [Dave Audé Mix] * (3:23)
avatar van lowieke
Elke keer als ik haar single Hapinnes op tv zie sterf ik 6 keer van binnen. Mijn god wat trek ik dit slecht...

avatar van StefanK
Qua sound valt ze een beetje in de stijl van Jordin Sparks en The Pussycat Dolls. Glad geproduceerde liedjes waarvan een aantal prima geschikt zijn voor de charts. Om uit te groeien tot een wereldster als Rihanna bijvoorbeeld is dit album wel te braaf en te veilig, maar goed... take your time Alexis!

avatar van Guinness1980
Eigenlijk totaal niet mijn muzieksmaak maar ik vind wel dat ze een goede stem heeft.

avatar van Luckyluck93
Haar stem is goed en dat weet ze te combineren met goede muziek! Het lijkt erop dat dit album hier toch niet heel populair is. Happiness best een lekker nummer om te horen

avatar van KKOPPI
lowieke schreef:

Mee eens. Waarom gebeurt het nu nog steeds dat talentloze rotzooi artiesten al de roem krijgen.

avatar van Bedorvenkebab
Stiekem vindt iedereen Hapinness leuk. Wat een refrein

avatar van Timo-otje
ja prachtig inderdaad :
Through strength I found love
In time I found myself in happiness with you

Zelden zo'n goede tekst gehoord ook....

avatar van Bedorvenkebab
Ben ik nou bevoordeeld als ik zeg dat Top-40 en R&B in combinatie slechts zelden draait om de lyricale vernuftigheid gaat van de desbetreffende zangeres?

avatar van Timo-otje
nee ik snap je punt natuurlijk, het ligt lekker in het gehoor(het refrein) bedoel je

Alexis Is Top Lekker swingen op Happines En Good Girl

I Love It!

avatar van LucM
Ik ken enkel haar hitsingles Happiness en Good Girl en die vind ik lusteloos en identiteitsloos, wegwerppop.
Vreemd dat hier geen negatieve reacties komen terwijl de Bieber-pagina vol van staat. Dit hier vind ik niet beter dan Justin Bieber.

JohnnyDeppLove
Happiness begint een beetje te irriteren, maar hush hush is toch wel super leuk.

x

beatcluster
Echt top 40 muziek, maar op een een of andere manier toch wel heel erg leuk

Happiness wordt hier vaak gedraaid in de sportschool. Vond het al een tijdje leuk klinken, maar had geen idee welke artiest het was totdat ik laatst maar eens gegoogled heb op 'hurry hurry hurry quick quick quick' oid.

Moet zeggen dat ik het wel een erg leuk nummer vind, met name door het geweldige refrein. Maar verder zit het ook gewoon retegoed in elkaar. Een van de betere pophits van dit jaar!

avatar van catdog
Iemand die het snapt.

avatar van Lexicon Devil
1,5
Star Roc is slim... "We willen iemand die precies hetzelfde is/klinkt als Rihanna om mee te surfen op haar succes".

Kaaaaa-tsjing!

Ook net als Beyoncé en Rihanna probeert ze zo blank mogelijk op de hoes te staan...

What's with that?!?
Niet meer trots op dat prachtige kleurtje?

avatar van LucM
Hush Hush was ik vergeten te vermelden, vind ik één van de slechte nummers dit jaar. Alexis Jordan is niet meer dan een fletse Rihanna-kloon (alsof Rihanna nog niet erg genoeg was).

avatar van legian
lowieke schreef:

ik hoor het de laatste tijd veel op de radio, en ik word er helemaal kriegel van.
snap ook niet wat mensen hier nou zo goed aan vinden.

Goed?

tis ook nie goed, het klinkt alleen erg lekker

avatar van Bubblez
Waar anderen ziek worden van Happiness, was het voor mij hét nummer van 2011. Lag meteen lekker in het gehoor. Maar ook de andere tracks van deze cd zijn erg fijn. Sowieso de hitsingles Good Girl, Say That en Hush Hush, maar ook de rest heeft kwaliteit. Ik ben benieuwd naar de volgende!

avatar van Silves Elisa SC
Dit was mijn eerste cd en ik vond hem geweldig! Alle liedjes zijn goed en mooi! Zo spijtig dat Alexis niet nog een album heeft uitgebracht .

avatar van MIAB
Hoezo heeft Alexis Jordan niet meer album gemaakt? Wat mij betreft is dit een heerlijk Pop R&B album! Dikke 4*

Happiness (4:03)  --- 4,0
Good Girl (3:56)  --- 4,0