The Raveonettes - Raven in the Grave (2011)

Denemarken
Label: Vice

1. Recharge & Revolt (5:23)
  2. War in Heaven (4:42)
  3. Forget That You're Young (3:57)
  4. Apparitions (3:55)
  5. Summer Moon (3:04)
  6. Let Me on Out (2:36)
  7. Ignite (3:05)
  8. Evil Seeds (4:17)
  9. My Time's Up (4:43)
Sandow schreef:
Forget That You're Young vind ik nogal saai en clean en de gitaren in Recharge & Revolt worden na twee minuten ook vervelend, er zit ook helemaal geen opbouw in dat nummer, gewoon dat constante gerammel.

Hopelijk zijn de andere nummers beter en vallen de twee vrijgegeven nummers beter binnen het album, want ik heb The Raveonettes toch altijd een goed bandje gevonden. Hun nummers zijn niet altijd van elkaar te onderscheiden, maar toch meestal erg goed.

Apparitions, Evil Seeds en War In Heaven zijn al meer dan genoeg om deze album te rechtvaardigen, zelden vind je 3 juweelen op 1 album