Me & Stupid - Me & Stupid (2011)

Rock / Roots

8. Dear Saint Rita of Impossible Dreams
  9. 14th Floor
  10. Retreat
  11. Me and Stupid [Acoustic Version]
Heerlijke cd! Zeer afwisselend! Een vleugje Pavement en Yeah Yeah Yeahs. Liefhebbers van "Palomine", "Private Suit" en "Pharmacy Of Love" moeten deze cd gehoord hebben!.

Huh, pas één voorgaand bericht?! Jammer toch dat Bettie Serveert een steeds kleinere aanhang krijgt. Althans, dat is het idee dat ik heb. Laatste Bettie-cd 'Pharmacy of love' kreeg wel een hoop media-aandacht, maar over het algemeen hoor je er toch weinig mensen over praten. Jammer, want het is wat mij betreft zo ongeveer het beste wat Nederland op indiegebied in handen heeft. De stem van Carol van Dyk is ongeëvenaard...