Ik heb dit(de 'keuze' hieronder) op een gebrand cdtje staan. Maar goed, ook met het volle getal is het een briljant album. Maar vaak zit ik hem toch niet graag die 3 uur uit.
25 Lovesongs:
1. Absolutely Cukoo
2. I Don't Believe In The Sun
3. Reno Dakota
4. Come Back from San Francisco
5. Let's Pretend Where Bunny Rabits
6. The Cactus Where Your Heart Should Be
7. I Think I Need A New Heart
8. How Fucking Romantic
9. The One You Really Love
10. A Pretty Girl Like...
11. Nothing Matters When We're Dancing
12. The Things We Did and Didn't Do
13. When My Boy Walks Down The Street
14. No One Will Ever Love You
15. My Only Friend
16. Washington, D.C.
17. Papa Was A Rodeo
18. The Way You Say Good-Night
19. It's A Crime
20. I'm Sorry I Love You
21. Acoustic Guitar
22. Bitter Tears
23. Yeah! Oh, Yeah!
24. Love is Like a Bottle of Gin
25. How To Say Goodbye
=1,08 uur en een dikke 4,5/5 als hij zo was uitgeven. Maar goed zo blijft het een ook een geweldige uniek album
.