Sparks - The Best Of (2003)

Label: Repertoire

1. This Town Ain't Big Enough for Both of Us (3:06)
  2. Amateur Hour (3:32)
  3. A Big Surprise (3:40)
  4. Funny Face (3:25)
  5. Beat the Clock (3:49)
  6. La Dolce Vita (3:50)
  7. The Number One Song in Heaven (3:55)
  8. Tryouts for the Human Race (3:20)
  9. When I'm with You (4:04)
  10. Young Girls (3:53)
  11. I Predict (2:54)
  12. Cool Places (3:25)

met Jane Wiedlin

13. Tips for Teens (3:33)
  14. Eaten by the Monster of Love (2:59)
  15. All You Ever Think About Is Sex (3:33)
  16. Pretending to Be Drunk (3:40)
  17. Angst in My Pants (3:26)
  18. Sextown U.S.A. (2:59)
  19. When I'm with You [Instrumental] (3:44)
  20. Girl from Germany (3:30)
  21. Wonder Girl (2:18)
avatar van Rinus
Voir mij een prima verzamelaar van deze band. Waar voor mij ook de meest bekende nummers op staan.

avatar van E-Clect-Eddy
Een zeer behoorlijk, zo niet uniek, overzicht met ook nummers van de eerste twee albums plus Introducing, maar dan weer zonder een nummer van Big Beat.

Veel waar voor je geld op 1 cd van de periode 1972 (eerste album) tot en met 1983 (In Outer Space).

avatar van Jan Wessels
Ik mis wel Looks, Looks, Looks, Something For The Girl With Everything en Never Turn Your Back On Mother Earth (hun mooiste nummer ooit).

Zelf heb ik daarom deze verzamelaar: Sparks - This Album's Big Enough... (2002)

avatar van E-Clect-Eddy
Voor een verzamelaar met slechts 1 cd, waarop nummers staan van 11 van de 12 op dat moment uitgebrachte albums is een mooie presentatie en knappe prestatie van Repertoire. Dan zullen er ook juweeltjes afvallen.