Tiësto - Parade of the Athletes (2004)

Dance
Label: Nettwerk

1. Heroes (8:36)
  2. Breda 8pm [DJ Montana Edit] (6:43)
  3. Ancient History (6:06)
  4. Traffic (4:10)
  5. Euphoria (6:08)
  6. Athena (6:17)
  7. Olympic Flame (5:34)
  8. Lethal Industry (4:36)
  9. Coming Home (6:28)
  10. Adagio for Strings (5:57)
  11. Victorious (4:38)
  12. Forever Today (7:07)
geef mij maar, dj quicksilver

Aardige CD, met de bekende nummers natuurlijk. 3,5*

Mooi album. Soms helaas wat te weinig melodie, maar al met al erg leuk.

Erg erg aardig.

avatar van the viking
Tiesto heeft flink in de keuken van Patrick Cowley zitten snuffelen er wat recepten uit de la gehaald en de slechtste ingredienten door elkaar gehutseld en op plaat gezet !

ik vind deze cd super gaaf en hoop nog meer van die cd te krijgenn
geweldigg
echt een geweldige cd

avatar van judgepaddy
Leuk voor op de kermis

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Is dit eigenlijk een live-mix?

Ja is een livemix van tracks die Tiesto heeft gedraaid bij de opening van de Olympische spelen.

Aardig album een 3,5

avatar van STOOKERY
Superplaat voor bij sportevenementen, of als je werkt met een deathline in zicht. Lekker heroisch en alle beats in een flink tempo.

avatar van Azzurro
Super cd, enige minpunt aan deze CD is dat het een mix-cd is, want had graag de volledige versies van de "nieuwe" nummers gehad. 4*

avatar van _Mark_
Olympic Flame en Heroes zijn echt topnummers.Verder zijn Traffic en Adagio for Strings natuurlijk ook goed, hoewel Adagio for Strings wel een beetje makkelijk gejat is van William Orbit. Het verschil is nauwelijks te horen.

de 2e beste van zijn reeks is mijn mening ik vind heroes, flame en victorius de beste nummers maar de rest is ook prima.
dit heeft heel veel met de olimpische spelen te maken zeg, en dat vond ik wat te overdreven.

avatar van TheFunkyM
erg veel respect voor Tiesto, draaien op de spelen..
Maar ik vind Tiesto's cd's altijd eentonige trance.
Niet mijn stijl, wel een voldoende en zeker respect voor meneer Thijs.

Goed album. Der staan zalige nummers op. Het 1ste is het beste nummer van heel het album.

avatar van james_cameron
Fijn album, wat mij betreft het beste werkstuk dat Tiësto heeft afgeleverd. Bij de opening van de Olympische Spelen klonk het destijds behoorlijk imposant, maar ook nu nog blijft de mix van dance en trance overeind. Vrijwel alle songs zijn de moeite waard, al staan er aan het begin van de plaat (na de prima opener Heroes) wel een paar saaie tracks. Heerlijk opzwepende en bezwerende trance van hoog niveau al met al, met precies de juiste combinatie van bombast en dancebeats.