Lowell George - Thanks I'll Eat It Here (1979)

Label: Warner Bros.

1. What Do You Want the Girl to Do (4:49)
  2. Honest Man (3:46)
  3. Two Trains (4:36)
  4. I Can't Stand the Rain (3:22)
  5. Cheek to Cheek (2:24)
  6. Easy Money (3:32)
  7. 20 Million Things (2:51)
  8. Find a River (3:45)
  9. Himmler's Ring (2:29)
  10. Heartache (2:27)
avatar van loveis
Via spotify kwam het nummer Cheel to Cheek weer eens voorbij. Toch maar eens de enige solo cd van Lowell George gaan beluisteren. Wat een geweldig album is dit! Heel veel covers op dit album maar hij zet het helemaal naar zijn hand. Cheek to Cheek, 20 million Things en Two Trains zijn mijn favorieten.
Uiteraard deze aangeschaft op cd. Hij had deze week 75 jaar oud geworden.

0,5
ja ik heb juist de laatste week diverse vinyl gedraaid Jackson Brown. Ongelooflijk wat gaat die me vervelen. En na jouw bericht ben ik er nu eveneens achter waarom ik het debut van George niet lekker vind

avatar van Rudi S
Dat jij dit vindt tegenvallen kan natuurlijk maar dat jij dit als Little Feat liefhebber het slechtste van het slechtste (0,5) vindt , vind ik best bijzonder .

avatar van Robje1968
Album al wat jaartjes in huis. Naarmate het album en uiteraard ik ook ouder worden, ga ik er steeds meer van genieten.
Vooral de variatie van muziekstijlen spreekt mij zeer aan op dit album.
Alleen jammer dat die maar iets meer dan een half uurtje duurt.