(hed) pe - Broke (2000)

4. Bartender (3:52)
  5. Crazy Legs (4:03)
  6. Pac Bell (4:53)
  7. I Got You (3:42)
  8. Boom (How You Like That) (3:56)
  9. Swan Dive (3:35)
  10. Stevie (3:20)
  11. Jesus (Of Nazareth) (5:33)
  12. The Meadow / The Phone Call (9:31)
avatar van Sammy
Niet zo goed als de eerste plaat, maar zeker niet slecht. Paar echte feestnummers zoals Bartender en I Got You. Het nummer waarop SOADzanger Tankian en Kittiezangeres MOrgan Lander meedoen mag er ook wezen. 3.5*

Naar concert geweest, was best geinig.

1,0
Op een festival gezien - ben er niet erg weg van.

Geweldige cd was dat. Maar ik ben ondertussen ouder geworden, en luister wel naar ander muziek. Maar soit, in zijn tijd gezien, zalig cd-tje. 2000 was echt wel het nu metal jaar.

Inderdaad.. Toen heb ik hem ook gekocht.. Past goed in het straatje van Korn, Deftones,SoaD.. Luisterde hem eerder wel, maar ben nu bijna vergeten dat ik hem had.. Van deze band hoor je nu ook bijna niks meer.. Volgens mij zijn ze ook nooit echt doorgebroken naar het grote publiek...

bennerd
Ondergetekende was hier vroeger erg weg van
Net nog maar even herbeluisterd, en de vonken spatten er nog altijd vanaf, enkel niet zo erg niet meer als vroeger.
Goede band, met een aanstekelijke mix van Metal en Hip Hop.
Velen gebruiken die combinatie, maar ik ken er echt weinig die het met zoveel plezier doen als (hed)P.E.

avatar van SlipKorn
Zulke subtiele teksten, geweldige muziek eigenlijk! Je zou eens moeten luisteren naar de nummer, er worden veel metaforen begruikt, luister maar goed naar de nummers .

avatar van kaztor
Ach, tegenwoordig mag je hier niet meer naar luisteren, maar ik vindt dit toch nog steeds een behoorlijk toffe cd! En ik ben nog wel 33!
Maar leeftijd heeft me nooit iets kunnen schelen kwa muziek.
Het klinkt gewoon lekker aggressief en energiek. En ook lekker hard.
Een leuk cdtje om de buren eventjes mee te testen.

avatar van kaztor
SlipKorn schreef:

Ja, de cryptische teksten zijn hier ook een sterk punt in het geheel!

maniac
wereld cd hij blijft goed

avatar van lowieke
Crazy legs!

bro
Wat een heerlijk bandje blijven ze toch. En ze gaan al heel wat jaartjes mn oren in. Het was even geleden nu, maar sinds ik hun hele discografie op mn computer heb staan liggen ze weer met plezier eens op!
Lekker verrassend toch van hun dat ze me in een dancy partymood kunnen krijgen terwijl er toch groovy gitaren voorbij scheuren