Talking Heads - 12x12 Original Remixes (1999)

Alternatieve titel: Remixed

Label: EMI

1. The Lady Don't Mind [Extended Version] (6:51)
  2. Television Man [Extended Mix] (8:02)
  3. And She Was [Extended Mix] (4:57)
  4. Wild Wild Life [Long E.T. Mix] (5:31)
  5. Love for Sale [Extended Mix] (6:08)
  6. Hey Now [Milwaukee Mix] (7:14)
  7. Radio Head [Extended Mix] (4:29)
  8. Blind [Extended Mix] (7:40)
  9. Nothing But Flowers [Lillywhite Mix] (7:34)
  10. Ruby [Dear Bush Mix] (3:25)
  11. Blind [Deaf Dub & Blind Mix] (6:36)
  12. Love for Sale [Love Dub] (3:09)
EVANSHEWSON
Remix-albums kunnen redelijk tegenvallen. Iemand een idee hoe of dit hier het geval is?
Nooit gehoord, deze remixen, daarom...

Ik ook niet, maar de extended mixen zullen wel enkele lange versies zijn.

beaster1256
ja, ik heb hem ook en kan alleen maar de originele talking heads cd's aanbevelen , veel beter dan dit spul

Dit zijn zeer goede extended mixen van Talking heads en zeker geen verkrachtingen.Het is alleen spijtig dat men enkel de periode van '85 tot '88 bewandelt en de eerste periode bewust links laat liggen.

De superhits 'psycho killer','once in a lifetime','burning down the house','slippery people' en 'the road to nowhere hadden zeker niet mogen ontbreken,een gemiste kans.'hey now' is een flauw nummer,pluspunt is dan weer dat eindelijk 'the lady don't mind' op een verzamelaar staat.

avatar van ookzoveel
valt zeer goed mee, is er iets van Talking heads mogelijk dat niet meevalt
Zeker de moeite...intro van nothing but flowers, blind...
Aanrader voor TH-fans

avatar van Thuurke
Hij is ook met een andere hoes te krijgen, Het zijn gewoon de maxisingles van de drie laatste platen van de band, en dit zijn niet de beste platen van talking heads.