Matthew Morrison - Matthew Morrison (2011)

Label: Mercury

1. Summer Rain (3:32)
  2. Still Got Tonight (4:29)
  3. Let Your Soul Be Your Pilot (5:29)

met Sting

4. My Name (3:21)
  5. Hey (3:19)
  6. Somewhere over the Rainbow (4:43)

met Gwyneth Paltrow

7. Don't Stop Dancing (2:53)
  8. It Don't Matter to the Sun (4:32)
  9. Mona Lisas and Mad Hatters / Rocket Man (6:51)

met Elton John

10. It's Over (2:23)
  11. Arms of a Woman * (4:12)
avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Na Kristin Chenoweth is dit bij mijn weten de tweede "Glee'er" die een eigen release op de markt gooit.

avatar van catdog
Niet geheel waar. Mark Salling ging hem voor.

avatar van catdog
De tracklist klopt overigens van geen meter. Eerste single "Summer Rain" staat hier niet bij, eveneens als de samenwerkingen met Sting, Elton John en Gwyneth Paltrow...

avatar van snarf349
Glee is best geinig (samen met m'n dochter) om naar te kijken, maar de rol die bovenstaande speelt is tenenkrommend. Ik ga mezelf pesten en dit album checken.
Wordt vervolgd.

avatar van tbouwh
Wisselende plaat. Matthew Morrison heeft een geweldige stem maar kiest op deze plaat niet altijd de leukste nummers uit.
Zo is Don t Stop Dancing een ondermaats nummer dat niet bij zijn overige repertoire aansluit.
Summer Rain, My Name en Hey zijn leuke nummers, en gecombineerd met het fantastische Still Got Tonight ( verreweg de beste song ) en ItÅ› Over als mooie afsluiter valt er dan toch niet heel veel te klagen.
Tegenvallend vond ik de duets met Elton John, Gwyneth Paltrow en Sting. Daar had ik veel meer van verwacht.
In de serie Glee vind ik hem toch beter passen dan als solo-artiest, ook al heeft hij zonder twijfel de kwaliteiten in huis.