Jem - Finally Woken (2004)

Label: ATO

5. 24 (3:54)
  6. Missing You (4:01)
  7. Wish I (3:56)
  8. Just a Ride (3:21)
  9. Falling for You (4:18)
  10. Stay Now (3:43)
  11. Flying High (4:08)
88Fabian
Fantastisch album,klinkt erg goed allemaal.

avatar van Svennheiser
Ik hoorde They in een programma en nadat ik haar album gevonden heb,luister ik het non-stop.
24 is een plaat waarbij je verslaaft raakt aan de melodie.

avatar van NewYorkCityLight
They komt uit 2006 ofzo?? Vond ik altijd een HEERLIJK nummer.

avatar van evil23
Finally Woken is een zwaar onderschat en bijzonder goed album van de talentvolle zangeres Jem. Verschillende, muzikale stijlen gegoten in perfecte popliedjes. Vooral de ballads zijn hartverscheurend mooi. Dat niveau zou met de teleurstellende opvolger helaas niet meer gehaald worden. Blijft over een fijne plaat om zo nu en dan weer eens op te zetten, en vol overgave van te genieten.

Misschien vind je dit dan ook wel mooi: liedje van Madonna, maar door Jem gescheven:
YouTube - Madonna - Nothing Fails (Audio)
Let vooral op die laatste twee minuten... prachtig.

avatar van Snaaf
Ja, ja... daar komt ie; Finally WokeN