The Lonely Island - Turtleneck & Chain (2011)

Label: Universal

1. We're Back! (1:50)
  2. Mama (1:59)
  3. I Just Had Sex (2:46)

met Akon

4. Jack Sparrow (3:07)

met Michael Bolton

5. Attracted to Us (1:52)

met Beck

6. Rocky (2:33)
  7. My Mic (Interlude) (0:22)
  8. Turtleneck & Chain (2:44)

met Snoop Dogg

9. Shy Ronnie 2: Ronnie & Clyde (2:26)

met Rihanna

10. Trouble on Dookie Island (2:09)
  11. Falcor Vs. Atreyu - Classy Skit #1 (0:29)
  12. Motherlove (2:49)

met Justin Timberlake

13. The Creep (2:39)

met Nicki Minaj en John Waters

14. Watch Me Do Me - Classy Skit #2 (0:27)
  15. Threw It on the Ground (2:38)
  16. Japan (2:30)
  17. After Party (2:52)

met Santigold

18. No Homo (2:02)
  19. No Homo (Outro) (0:41)
  20. Reba (Two Worlds Collide) * (2:23)

met Kenan Thompson

avatar van lovegun
Hmmm ik vond de vorige plaat vermakelijker,
mooie artistieke cover, dat wel

avatar van Robbie Keane
Tot nu toe DUIDELIJK de beste release van 2011.
Onuitgebreide recensie met een aantal superlatieven volgt nog!!!!!11!!!

avatar van Tha)Sven
Haha het blijft ondergewaardeerd, humor in muziek, maar dit is gewoon goed uitgevoerd.

avatar van korenbloem
I just had sex is echt een geweldig komisch nummer. Het komische effect komt helemaal goed tot zijn recht in combinatie met de videoclip

avatar van Ampivinni
Ik kwam echt niet meer bij nadat ie in de videoclip van On The Ground die mobiel op de grond gooide, echt meesterlijk is dat! xD

Ponty Mython
Ampivinni schreef:

That's not my dad... My dad's not a cellphone! DUH!!!!

avatar van Sfeermaker
De lyrics in "I just had sex" zijn hilarisch. En dan die galm na "A women let me put my penis inside her" ~ he-her . Ik kom niet meer bij hier . Japan is ook een aanstekelijk nummer.

avatar van Linius
Ik vind deze opvolger nog sterker dan hun eerste. Hier zijn namelijk niet alleen de Youtube krakers tof maar staat er meer leuks op. Nummers zoals Rocky, Japan en Threw It on the Ground zijn bijvoorbeeld erg tof. Kan toch blijven genieten van die jongens.

avatar van robbizzel
Motherlover is geniaal

avatar van sergifornia
Deze gasten weten gewoon hoe je goede humor moet combineren met goede beats. Geweldig!