Music from the O.C.: Mix 2 (2004)

Score
Label: WEA

1. Eels - Saturday Morning (2:54)
  2. Super Furry Animals - Hello Sunshine (2:49)
  3. The Killers - Smile Like You Mean It (3:56)
  4. Death Cab for Cutie - A Lack of Color (3:36)
  5. Interpol - Specialist (6:40)
  6. Patrick Park - Something Pretty (3:12)
  7. Dios Malos - You Got Me All Wrong (3:11)
  8. Nada Surf - If You Leave (4:52)
  9. The Thrills - Big Sur (3:07)
  10. The Walkmen - Little House of Savages (3:08)
  11. The Perishers - Trouble Sleeping (4:43)
  12. Johnathan Rice - So Sweet (3:49)
  13. Beulah - Popular Mechanics for Lovers (3:03)
  14. Keane - Walnut Tree (3:38)
  15. Jem - Maybe I'm Amazed (4:44)
  16. The Album Leaf - Eastern Glow (5:29)
avatar van Spliffy McGreen
Geweldige serie ! geweldige muziek!
gewoon kopen dus! heel veel plezier!

avatar van Spliffy McGreen
word tijd dat iedereen dit kent!

avatar van Ward
Dat nummer van Interpol is wel supervet. De rest ken ik niet.

Weer benieuwd wat deze cd brengt, vast een hoop goed + herinneringen

Ward schreef:
Dat nummer van Interpol is wel supervet. De rest ken ik niet.

Je kent geen Eels?

avatar van Ward
Ik zag dat ook staan toestraks en ik vond het nogal een vreemd bericht van mezelf want ik ken Eels wel(niet goed trouwens) en ook Death Cab, The Killers, The Thrills, Keane, Jem en Nada Surf ken ik wel.

Gelukkig maar .

Topper van dit album is Jem - Maybe I'm Amazed met een heel lekker deuntje die je óf helemaal geweldig vindt of verschrikkelijk irriteert. Hoe dan ook de speciale betekenis van dit nummer in de serie (Ryan en Marissa danste voor het laatst op de trouwdag van Julie en Caleb) maakt het nummer extra mooi. Ook Hello Sunshine is leuk vanwege Seth en Summer die voor het eerst seks hebben en dat muziekje de hele tijd wordt gedraaid als Summer haar topje uit doet. Verder is alleen Saturday Morning nog de moeite waard, maar valt de rest in het niet vergeleken Mix 1.

avatar van Thinhoth
A Lack of Color

Thinhoth schreef:
A Lack of Color

Is idd een lekker nummer. Ze hebben bij deze veel meer muziek erop als bij de vorige. Zo heb je dan wat meer luister plezier ^^