Simple Plan - Get Your Heart On! (2011)

Canada
Label: Atlantic

1. You Suck at Love (3:11)
  2. Can't Keep My Hands Off You (3:20)

met Rivers Cuomo

3. Jet Lag (3:24)

met Natasha Bedingfield

4. Astronaut (3:40)
  5. Loser of the Year (3:26)
  6. Anywhere Else but Here (3:43)
  7. Freaking Me Out (3:06)

met Alex Gaskarth

8. Summer Paradise (3:55)

met K'naan

9. Gone Too Soon (3:15)
  10. Last One Standing (3:27)
  11. This Song Saved My Life (3:12)
  12. Jet Lag * (3:23)
  13. Never Should Have Let You Go * (4:23)
  14. Loser of the Year [Acoustic Version] * (3:49)
avatar van Gloeilamp
Stiekem toch wel benieuwd naar dit album.
Jet Lag doet me niet zo veel, maar blijft wel hangen.

Vandaag voor het eerst beluisterd. Goeie cd met heerlijke muziek.
Zeker een aanrader.

avatar van Maurice-FR
Luisterde deze band nog wel eens rond 2005, met Perfect en Welcome to my Life. Jaren eigenlijk niet meer naar omgekeken totdat ik ze dit jaar op Pinkpop zag. Supergezellig optreden en begon ze daarna weer is te luisteren. Nieuwe album is toch wel een aardige plaat. Eerste drie nummers beginnen heerlijk en er zitten verder nog een aantal goede nummers tussen.
Jammer dat er veel rustige nummers tussen zitten en nummers als Summer Paradise die wel erg commericeel zijn. Al met al erg goed album, niet verwacht eigenlijk. 3,5*

avatar van kaztor
Wat een ongelofelijk trieste titel.

Aan de titels te zijn zal het vast geen tiener-emo zijn...

wat een lekker album zeg zet hem laatste tijd steeds vaker op dit is gewoon rock zoals het ooit bedoelt was

avatar van Gloeilamp
@slash39
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat dit rock is ' zoals het ooit bedoeld was'.
Dit is simpele pop/rock gemikt op de hitlijsten, ik had het ook niet anders verwacht.
Voor 1 keertje best een grappig album.

avatar van 2MY
2MY
Zeer amuzante pretpunkrockpop!

Geen depressieve toestanden, zoals sommige titels doen vermoeden, maar vrolijk gehuppel met een poprockgitaartje in de hand.

Om op te zetten tijdens lange autoritten in de zomer.

lekkere plaat om als niemand thuis is lekker hard bij mee te zingen.

avatar van tbouwh
Wat een heerlijk album is dit ! Elk nummer is raak, heerlijk meezingbaar, volume wordt vol opengedraaid