Waylon Jennings & Willie Nelson - Waylon & Willie (1978)

Country
Label: RCA

1. Mammas Don't Let Your Babies Grow Up to Be Cowboys (2:30)
  2. The Year 2003 Minus 25 (3:03)
  3. Pick Up the Tempo (2:32)
  4. If You Can Touch Her at All (3:03)
  5. Lookin' for a Feeling (2:25)
  6. It's Not Supposed to Be That Way (3:20)
  7. I Can Get Off on You (2:20)
  8. Don't Cuss the Fiddle (3:03)
  9. Gold Dust Woman (3:53)
  10. A Couple More Years (3:55)
  11. The Wurlitzer Prize (I Don't Want to Get Over You) (2:05)
avatar van Metalhead99
Een erg lekker Country plaatje van twee sterke Country zangers. Vooral de mooie versie van 'Mamma's Don't... Cowboys' heeft voor mij een grote toevoegende waarde. Dankzij GTA SA was dit nummer al uitgegroeid tot een Country classic.

avatar van Drs. DAJA
Metalhead99 ik herkende dat nummer dus van GTA San Andreas! Dat had ik zelf ook nog niet door.

Zalige plaat van twee country legendes die wat mij betreft terecht in het boek 1001 Albums You Must Hear Before You Die staat. Een prachtig sferische plaat die smaakvol, warm en ontspannen klinkt. Heerlijk album!

avatar van spinout
Ik zie dit album niet in mijn versie van het boek 1001 Albums.. staan, wel een solo plaat van Jennings en twee solo platen van Nelson. Heb je een andere versie Drs. DAJA, of hebt u zich vergist?

avatar van Pancho
Fantastisch! Als je van Outlaw houd is dit een must have. Er staat simpelweg geen zwak nummer op.

4,5 sterren

avatar van Pancho