SLik d - High Vibes (2011)

1 stem

Uitgebracht in eigen beheer

1. Limbo (3:09)
  2. On the Pharcyde (3:22)
  3. Happy B Marley (1:54)
  4. Dont Know What to Do Right Now (5:01)
  5. All I Need (3:38)
  6. Clouds (3:22)

met Trade Voorhees

avatar van Rhythm & Poetry
Fijn plaatje, lekker luchtig en vrolijk. Een trage vorm van hiphop met makkelijke melodieën en rustgevende raps. Natuurlijk, niet al te hoogstaand, maar dat maakt niet uit. Daar is dit het type hiphop niet naar. Dit is hiphop om de leven te vieren. Proost.

Beluister de EP hier.

avatar van UmindC
Wat een ongelofelijk relaxte plaat is dit zeg! Had nog nooit van de beste man gehoord, maar hij zet op deze EP een enorm fijne sfeer neer. Soulvolle beats en een zeer aangename stem zorgen ervoor dat deze plaat heerlijk wegluisterd. In ''Happy B Marley'' bewerkt hij, of degene die de beats gemaakt heeft, op een enorm leuke wijze Bob Marley's Waiting In Vain.
Inderdaad niet een geniaal album, maar on-ge-lo-fe-lijk relaxed. Ga maar eens op zoek naar zijn andere EP's

Met dank aan Rob.