Termanology - Cameo King II (2011)

Label: ST

met Mac Miller

8. Say It [Remix]

met Joell Ortiz, Bun B, Saigon en Freeway

9. Come Around [Remix]

met Talib Kweli en Royce da 5'9"

10. ST. Salute

met Krumbsnatcha

avatar van Delars
Zin in!

avatar van Rhythm & Poetry
Ik niet bepaald. Acht nummers zijn, zonder deze plaat te checken, meer dan genoeg. Dan hou je ook alleen de interessante gastartiesten over zoals Freeway, Freddie Gibbs en Sean Price. Maar goed, sowieso is de kans klein dat Termanology zijn eigen album kan dragen, de man heeft gewoon te weinig talent.

avatar van Rhythm & Poetry
Een geforceerde parodie van het genre hiphop. Met de oldschoolelementen probeert Termanology tevergeefs terug te grijpen naar een periode die al lang achter ons ligt. Heel af en toe klinkt het nog best wel verdienstelijk, maar vaker doet het helemaal niks met me. De gastartiesten presteren ook niet op het beste niveau (Freeway en Bun B blijven nice), waardoor er eigenlijk heel weinig van overblijft dat wel genietbaar is. En dan duurt de plaat ook nog eens oneindig lang.

avatar van Delars
Inderdaad Rob.
Ik keek er nog best wel naar uit, maar dit is natuurlijk dramatisch.
24 tracks met vrijwel niks intressants is voor mijn part ietsjes te veel van het goede.