Pitbull - Planet Pit (2011)

Label: Polo Grounds

1. Mr. Worldwide (Intro) (1:24)

met Vein

2. Give Me Everything (4:12)

met Ne-Yo, Afrojack en Nayer

3. Rain over Me (3:51)

met Marc Anthony

4. Hey Baby (Drop It to the Floor) (3:25)

met T-Pain

5. Pause (3:00)
  6. Come 'N' Go (3:50)

met Enrique Iglesias

7. Shake Senora (3:33)

met T-Pain en Sean Paul

8. International Love (3:49)

met Chris Brown

9. Castle Made of Sand (3:48)

met Kelly Rowland en Jamie Drastik

10. Took My Love (4:29)

met Red Foo, Vein en David Rush

11. Where Do We Go (3:51)

met Jamie Foxx

12. Something for the DJs (3:05)
  13. Mr. Right Now * (3:07)

met Akon

14. Shake Senora [Remix] * (4:12)

met T-Pain, Sean Paul en Ludacris

15. Oye Baby * (2:56)

met Nicola Fasano

16. My Kinda Girl * (3:40)

met Nelly

avatar van Ashton
Prima artiest, kent zijn publiek en doet geen gekke dingen. Aan de hand van de singles denk ik dat dit album dit ook weer zal bewijzen.

avatar van Rhythm & Poetry
Mijn god, Chris Brown waarom? Daar gaat je respect.

tuktak
op zijn nieuwe album deed chris brown het al met justin bieber, dus ach...

avatar van Rhythm & Poetry
Ja, die man is ver afgezakt sinds het Rihanna-drama.

avatar van niels94
Rhythm & Poetry schreef:
Mijn god, Chris Brown waarom? Daar gaat je respect.

Inderdaad, deze man is één van mijn favoriete rappers, waarom gaat een charismatische man met zo'n prachtige stem, prachtige flow en geniale lyrics vol slimme woordspelingen met ruimte voor lol, maar ook met scherpe en inhoudelijk zeer goede teksten nou met van die vervelende mensen samenwerken. Chris Brown is echt veel te min voor de genialiteit van Pitbull. Jammer dit.

avatar van Dylano11
Heb het album vandaag gedownload en beluisterd en het is zeker wel een chill album!

avatar van Harderwiek
Hij is van passie overgestapt naar geld

avatar van YouAlreadyKnow
Harderwiek schreef:
Hij is van passie overgestapt naar geld

Die overstap is er nooit geweest dat was altijd al zo.

avatar van Joren999
YouAlreadyKnow schreef:

Die overstap is er nooit geweest dat was altijd al zo.

avatar van domainator
1,0

Geniaal slecht inderdaad.

avatar van Lexcoaster
Give Me Everything is nu wel een nummer 1 hit in de VS. Speciaal om het feit dat een Hollander een nummer 1 hit Amerika scoort, zit ik het nu te beluisteren.

Het is een herhalingsoefening. We hebben dit 1000 keer eerder gehoord in de toplijsten, en vaak genoeg ook 1000 keer beter. Het liedje is volledig nietszeggend, nergens ook maar een schijntje originaliteit in de teksten of de muziek. Commerciële bagger dus dit. Bah.

avatar van Rich_B
Ieder zijn mening uiteraard!
Ik ben helemaal weg van dit album, heerlijk dansbaar album! Met lekkere zomerse nummers, als je in een goede mood wil komen, luister dan dit album!

Deze album is gewoon Klasse met een hoofdletter 'K'.
Die commotie rond Chris Brown is bijzaak;
International Love zingt hij zelfs zeer goed.

Ik kan niet wachten tot zijn volgende album uitkomt.

Goed en lekker dansbaar album hoor! Pitbull wijkt niet af naar een andere stijl of genre. Blijft bij zijn latino rap en veel featurings.

De hitsingles: Hey baby, Give me everything en de nieuwe single Rain over me zijn de uitschieters van dit album. Maar ook International love met Chris Brown en Come 'n go met Enrique Iglesias zijn echt de moeite!!

avatar van jordkaka

Wut?

avatar van niels94
jordkaka schreef:

Wut?

Ik ben altijd bloedserieus.

Echt de platste kak uit de hitparades de dag vandaag eh, die Pitbull:)

avatar van RebelINS

Haha!

Give Me Everything is echt precies zo'n nummer wat voor mij de reden is waarom ik bepaalde kroegen op voorhand al niet binnen stap. Die Ne-Yo is ook zo verschrikkelijk, bah.

Trollbericht verwijderd.

niels94 schreef:

Niet helemaal mee eens, Chris Brown wordt dan wel afgerekend met dat Rihanna gedoe maar ik vin hem muzikaal nog altijdwel goed en daar draait het hier toch om?

avatar van KILLERBEE99
1,5
Tja, dit klinkt allemaal nergens na, wel goede muziek voor in de disco.

avatar van horned_reaper
KILLERBEE99 schreef:
Tja, dit klinkt allemaal nergens na, wel goede muziek voor in de disco.

Dat is toch ook precies waar deze muziek voor is gemaakt?

Ik vindt Pitbull soms wel leuke singles hebben!
International Love is best een gaaf nummer!

spit.tsvnami
Die Spaanse stem van Pitbull doet het daar beneden wel even kietelen hihi.

avatar van KILLERBEE99
horned_reaper schreef:

Dat is toch ook precies waar deze muziek voor is gemaakt?

Ik vindt Pitbull soms wel leuke singles hebben!
International Love is best een gaaf nummer!

Is het ook, maar vind het niks aan, alhoewel ik er wel op swing bij een feest ofzo Gewoon club muziek verder geen kwalitijd.

avatar van Bacon
Stiekem toch wel heel goede herinneringen aan sommige tracks.