Kylie Minogue - Body Language (2003)

Australiƫ
Label: Capitol

1. Slow (3:16)
  2. Still Standing (3:40)
  3. Secret (Take You Home) (3:17)
  4. Promises (3:17)
  5. Sweet Music (4:11)
  6. Red Blooded Woman (4:22)
  7. Chocolate (5:00)
  8. Obsession (3:32)
  9. I Feel for You (4:20)
  10. Someday (4:18)
  11. Loving Days (4:27)
  12. After Dark (4:11)
  13. Slow Motion * (4:18)
  14. You Make Me Feel * (4:19)
  15. Cruise Control * (3:55)
Lijkt me wel leuke cd

avatar van J.Bell
Ik vind Slow echt een super-lekker nummer. Alleen daarvoor zou ik al *** geven. De rest van de nummers zijn ook wel te pruimen... (zo nu en dan eens..)

Zo slecht is dit allemaal nog niet.
Slow is inderdaad een prima popsong en zo staan er toch nog wel een paar tussen op dit album.
En inderdaad voor zo nu en dan eens best leuk om te horen

Opvallend dat hier maar twee hits van af zijn gekomen. Of ik mis ik nu nog wat na Slow en Red Blooded Woman?

Erg fijne muziek in ieder geval. Is haar verzamelCd al afgeprijsd inmiddels?

Electro_
Chocolate is ook nog een single geweest.

avatar van Pauluzz de BK
Cd gekocht voor €4
en Chocolate was idd. de 3e single. Mindere keuze, vond ik.

Electro_

avatar van Matys
Moest er heel erg aan wennen maar toch wel lekker eigenlijk. Alleen als je de cd vaak luistert erger je je wel een beetje aan al die electronische bliepjes en tuutjes

avatar van monique
ook weer een goed album van kylie maar ik vond zijn voorganger (fever) net ietsje beter

avatar van jowietje
Electro_ schreef:
Ik vond Chocolate wel iets hebben eigenlijk..

Die von dik achteraf toen de al oud was ook heel erg leuk

avatar van FunkStar
Het kostte misschien even een paar luisterbeurten om de cd te begrijpen maar als je het eenmaal gewend bent. Gelukkig slaat Kylie gewoon weer een nieuwe weg in. Geen bubblegumpop maar heerlijke relaxte muziek. Ze De hoogtepunten: Still Standing (Prince / Vanity6 invloed) Chocolate, Red Blooded Women em Loving Days zijn lekkere nummers! De single Slow blijft een vreemde eend in de bijt, maar wel lekker!

Het kosstte inderdaad misschien 3 luisterbeurten, maar het is gewoon echt een geniaal lekker album!!! elk liedje heeft wel wat:).. een dikke 5 toch wel!

Migje
Niet meer te zeggen dat het wel een goede cd is

Zeer lekkere cd!

avatar van Snakeskin
van de titel moet Kylie het voornamelijk hebben.

avatar van NewYorkCityLight
Electro_ schreef:
Ik vond Chocolate wel iets hebben eigenlijk..

Persoonlijk vind ik Chocolate nog de beste single ook, van dit album.
Maar de album versie is me toch wat te overdreven. Ik heb liever de single versie die 1 minuut korter is.

Wel grappig, ik kom er net achter dat Slow mede is geschreven door Emiliana Torrini. Blijft een geweldig nummer.

Pauluzz de BK schreef:
Cd gekocht voor €4
Ik voor de helft, geloof ik.

Best nummers zijn de singles: Slow, Red Blooded Woman en Chocolate

avatar van Waste Management
Ik luister graag naar deze album maar ook naar de Bonustracks en B-sides: ''Slo Motion'', ''You Make Me Feel'', ''Soul on Fire'', ''Almost a Lover'', ''Cruise Control'' en ''City Games''. Gewoon een lekkere Electro-pop / R&B plaat om naar te luisteren.

3 jaar geleden gaf ik mijn favorieten aan hier maar is toch weer anders

01. ''Slow''
02. ''Chocolate'' (Ik vind de Single versie beter dan de Album versie)
03. ''Cruise Control'' (Een b-side een van de 3 singles)
04. ''Secret (Take You Home)''
05. ''Slo Motion'' (Lekker chilnummer)

avatar van NewYorkCityLight
Ik vind het altijd fijn als albums één geheel vormen. Kylie is daar met dit album erg in geslaagd. Er was overduidelijk een visie voor de sound van dit album. Behalve de drie singles springen 'Promises' en vooral 'Obsession' boven de rest uit. Wat een heerlijk refrein heeft dat.

avatar van Gert1980
Destijds heel vaak fantastische seks gehad met dit album op de achtergrond. En daar leent dit album zich perfect voor, voor op die achtergrond, verder begon Kylie hier wel haar relevantie te verliezen.

avatar van Waste Management
'Body Language' net weer beluisterd, blijft een heerlijk album.