Fountains of Wayne - Sky Full of Holes (2011)

Label: Yep Roc

1. The Summer Place (3:31)
  2. Richie and Ruben (3:32)
  3. Acela (3:13)
  4. Someone’s Gonna Break Your Heart (3:54)
  5. Action Hero (4:00)
  6. A Dip in the Ocean (3:35)
  7. Cold Comfort Flowers (4:26)
  8. A Road Song (3:04)
  9. Workingman’s Hands (2:39)
  10. Hate to See You Like This (4:14)
  11. Radio Bar (2:56)
  12. Firelight Waltz (3:14)
  13. Cemetery Guns (2:54)
avatar van pukster
In eerste instantie dacht ik voor het eerst in mijn leven een onvoldoende te moeten geven voor een album van FOW. De liedjes leken wat minder sprankelend te zijn. Het is wat rustiger allemaal. Maar na een paar keer luisteren, kan ik gelukkig toch zeggen dat ze het weer geflikt hebben. Deze cd is echt verslavend!

avatar van maxinator
Ik ben het voorlopig met pukster eens, het klinkt een stuk volwassener dan wat ik van ze kende (Fountains Of Wayne & Utopia Parkway). Erg goed allemaal!

avatar van Madjack71
Leuke frisse popliedjes die schatplichtig zijn aan veel beroemde voorgangers, maar daar is op zich ook niets mis mee....waar ik wel iets mis mee vind is de ietwat nasale zeurderige zang, die toch wel wat van het luisterplezier bederft.

avatar van Bartjeking
Dit is mijn eerste kennismaking, maar dit klinkt erg goed. Prima band en opvallende lyrics in eerste instantie. Ik ben nog 2 luisterbeurten ver, maar ben bang dat ik voor de bijl ga en in hun oeuvre ga graven.

Ik vind opener 'The Summer Place' echt heel fijn.

De eerste 3 cd´s van deze band zijn minstens net zo goed

avatar van Bartjeking
Dan wordt het tijd dat ik die eens op ga zoeken, want dit album zit érg dicht tegen de 4* aan. De tijd vliegt voorbij met deze plaat door de luidsprekers.

avatar van likeahurricane
Prachtig album, doen oude tijden herleven

A dip in the Ocean

Cemetry Guns

Hé daar was ik ook bij

Kom er net pas achter dat de Fountains een nieuwe CD hebben gemaakt. Waauw, wat is hij mooi! "Hate To See You Like This", hoe mooi is dat nummer wel niet? En dan ook nog pareltjes zoals "Dip In The Ocean", "Richie & Ruben" en "Summer Place".. Genieten!

avatar van Supersid
ben bang dat ik voor de bijl ga en in hun oeuvre ga graven

Ik weet niet of je dit daadwerkelijk gedaan hebt, maar het debuut is een absolute must-have